חשיבותו של חוזה שכירות

עו"ד סיגל תמיר מסבירה על החשיבות בעריכת הסכם שכירות בליווי עורך דין: "לא מעט משכירים מוצאים את עצמם מסתבכים בבעיות שונות ואף מפסידים כסף בשל כך"
חשיבותו של חוזה שכירות

בשבוע החולף נכנס זוג למשרדה של עו"ד סיגל תמיר וסיפר תוך שהוא שואל: "ברשותנו דירה המיועדת להשכרה, רכשנו אותה כדירה להשקעה", ומיד שאלה הגב': "האם צריך לערוך חוזה גם להשכרת דירה?".

"השאלה הנפוצה הזו חוזרת על עצמה שוב ושוב", ענתה עו"ד סיגל תמיר וטרחה להסביר בהסבר מפורט: "כמוכם, משכירים רבים נוטים לחשוב כי השכרת נכס נדל"ן כמו דירה הוא צעד פשוט ואינו מצריך נקיטת פעולות מיוחדות לרבות ניסוח הסכם שכירות מקצועי ע"י עו"ד. חשיבה זו היא מוטעית שכן לא מעט משכירים מוצאים את עצמם מסתבכים בבעיות שונות ואף מפסידים כסף בשל כך. כתוצאה מכך נגרמות להם בעיות ונזקים והוצאות כספיות מיותרות. אחד המקרים הנדושים ביותר הוא שוכר בורח ולא משלם את תשלומי המיסים, המים והחשמל, או גרוע יותר לא שילם את השכר החודשי ונעלם".

הדגישה שוב עו"ד סיגל תמיר:"הסכם שכירות מפורט הצופה פני עתיד מאפשר למשכיר להתמודד באופן טוב יותר עם שוכר בעייתי". לסיכום לפי דבריה של עו"ד תמיר "הסכם שכירות מומלץ לעשות בליווי עו"ד, על מנת למנוע את הבעיות מראש, ובכן למה להסתבך אם אפשר למנוע את הבעיה בטרם היא נוצרה?".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך