הולכים ומתפתחים: בחסידות גור מתכננים להגדיל את כמות החסידים בעיר אשדוד

השר ליצמן התראיין אמש למנדי ריזל ברדיו דרום וחשף כי חוץ מערד גם אשדוד על הכוונת של חסידי גור

במהלך השנה האחרונה העיר הדרומית ערד כמרקחה, וזאת לאחר שחסידות גור שהטביעה שם את חותמה סובלת מאפילות כלשהן מצד העירייה המקומית והעומד בראשה, שטוענים כי הם מאוימים מצד עסקני החסידות. משא ומתן התנהל מספר פעמים בניסיון לגשר על הפערים אך ללא הצלחה, והקרע בשכונות בין חסידי גור והחילונים הולך וגדל, ובמהלך השבוע האחרון אף הושחת וחולל בית הכנסת של החסידות בעיר, דבר יצר מהומה גדולה ומכל קצוות הקשת של חובשי הכיפה גינו את ההתקפה הפרועה הזו.

אמש עלה שר הבריאות יעקב ליצמן (חסיד גור) לרדיו דרום ודיבר בתכניתו של מנדי ריזל על התופעה הקשה, והרבה לספר כמה הוא מגנה ומתכנן לפעול בכל תוקף בעניין, ואף מתכנן להביא לעיר עוד מאות מבני החסידות כדי שיתגוררו שם. אלא שמהשיחה בין ליצמן לריזל עולה כי בחסידות גור מתכננים להביע חותם בעוד ערים חוץ מערד, והם אשדוד וחצור הגלילית, וכי גם לשם מתכננים בגור לשדל את החסידים לעבור ולהתגורר.

ע"פ השיחה בין השדרן המוערך לבין השר, הסביר ליצמן שהוא לא ירפה למרות חוסר הנוחות מצד העירייה. וההפך, מעתה יגיעו מאות להתגורר בעיר.
מנדי ריזל: אז רגע עכשיו אתם שמים את העיר ערד על הכוונת שלכם כפתרון ? השר ליצמן: ממש לא, ישנם עוד ערים כאלו כמו אשדוד וחצור הגלילית בתכנון.

צילום תמונה: נתי שוחט, פלאש 90

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך