ראש בראש על הראש בהונגריה

קבוצת מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, תאבק הערב, חמישי (19.00, שעון ישראל) בהונגריה, על המקום הראשון בבית A של היורוקאפ, מול קבוצת צ'גלאד. לשתי הקבוצות מאזן דומה. שתיהן אגב עלו מהבית. לאחר 2 הפסדים רצופים, בליגה ובאירופה, מקווים באשדוד לחזור לנצח. שלג קיבל את פני הקבוצה.

לאחר שני הפסדים רצופים, אחד בליגה מול רמת חן ואחד באירופה מול סירנוס "ביורואפ" האירופי, מקווה הערב (19.00) קבוצת הכדורסל של מכבי בן אוצר השקעות אשדוד, לחזור לנצח, מול קבוצת צ'גלאד בהונגריה. הפעם הניצחון חשוב מאוד, מאחר ומדובר על המקום הראשון בבית A במסגרת "היורוקאפ.

לאשדוד ולהונגריות שנחשבות הפתעת הבית, אותו מאזן של נקודות 9 ואותו הפרש סלים. שתיהן עלו מהבית שבו ציפו כי ספרטק מוסקבה תעלה עם אשדוד. לאשדוד ברור כי זה לא יהיה קל. אבל הניצחון חשוב עבור הדירוג בשלב השני של 16 הקבוצות שעלו.

זה מזג האוויר שמחכה לבנות -4 מעלות
זה מזג האוויר שמחכה לבנות -4 מעלות

שלג קביל את פני השחקניות. באשדוד מודעים לעייפות הרבה של השחקניות בגלל המשחקים בכל שני וחמישי ובגלל הטיסות. אבל המאמן עדן ענבר דיבר על מחויבות לאחר ההפסד לרמת חן. ענבר ואנשי קהבוצה מצפים לניצחון שגם יקטע את הרצף השלילי.

ייתכן כי לאחר המשחק או נכון יותר לתוצאותיו, יהיו השלכות לגבי חלק מהשחקניות של הקבוצה. יתכן מאוד שלקראת הסיבוב השני יהיו שיוניים בסגל של האלופה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך