איך הפכה הפבלה למקום הכי חם בעיר?

המקום המדובר שכבש את רחוב מרטין בובר - מסעדה מעוצבת בהשראת השכונות בברזיל, מטבח ים תיכוני אותנטי ומוסיקה טובה.
איך הפכה הפבלה למקום הכי חם בעיר?
צילום: מתוך פייסבוק

"פבלה" היא שכונה בפורטוגזית ואולי כבר בשם המקום טמון סוד ההצלחה.
עד לפני כמה שנים רחוב מרטין בובר השוכן מול חוף לידו היה די שומם, אך אם אתם מרבים לבלות בעיר, אתם וודאי יודעים שכיום הוא הפך לאחד מרחובות הבילוי העיקריים של אשדוד ומתפאר בשורה של פאבים/מסעדות מצליחות כשגולת הכותרת היא ללא ספק הפבלה.

המקום כולו מעוצב בהתאם למיקום – השולחנות עשויים מחביות נפט מהנמל הסמוך, על קירות הבטון תלויות תמונות ישנות של חברת הספנות צים לצד כרזות נוסטלגיות מהנמל ועוד. וכמו שם המקום – החלל כולו משדר פשטות, עם סירים ומחבתות שתלויים מהתקרה, כיסאות שונים לנוכחים ואווירה שמחה וצנועה המלווה במוזיקה לטינית ובלקנית.

כמתבקש, תפריט המסעדה מציע מגוון ים תיכוני שיספק מענה לכל חשק שיתקוף אתכם – ארוחות בריאות לצד ארוחות שחיתות, חלבי, פרווה ובשרי. המחירים בינוניים, לא יקרים כמו מקומות דומים במרכז הארץ אך גם לא עממיים כמצופה מ'שכונה'.

המקום נפתח בשעות בין הערביים בהן הוא מתפקד כמסעדה ובשעות הערב משתנה האווירה לשל בר מקומי ייחודי המציע בירות מהחבית וקוקטיילים לא שגרתיים. מדי יום פוקדים אותו מבלים רבים בגילאים שונים, מקומיים או חיצוניים שמספרים כי הם חוזרים שוב ושוב אל המקום בגלל האווירה הטובה והשקט הייחודי שסופגים בו בתוך שגרת היומיום הלחוצה.

האנשים העומדים בגאווה מאחורי הפבלה המפורסמת הם ארבעה יזמים צעירים – לידור זנו, גל לוי, עידן ביטון ושי ספיר, כולם בעלי ניסיון בתחום המסעדנות וחיי הלילה שטיילו בברזיל וחלמו להקים מקום עם אותה אווירה. הם הרגישו שחסרים בעיר מקומות בילוי מעניינים לצעירים ולמרות כל המכשולים והמתנגדים שפגשו בדרך החליטו ללכת על החלום עד הסוף והצליחו בענק. שאפו.

צילום: מתוך פייסבוק
צילום: מתוך פייסבוק

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך