טום בן זקן: "המטרה שלנו היא חד משמעית להעפיל לגמר"

ברביעי, תשחק מ.ס אשדוד (20.30, במושבה) מול קרית שמונה בחצי גמר גביע הטוטו. כעבור 3 ימים תשחק מולה בשבת (18.00, הי"א) בליגה. השוער רועי משפתי שיעמוד בשער: "אתן הכל בכדי שננצח ונעפיל לגמר".

זה לא קרוה תמיד. מ.ס אשדוד תשחק היום, רביעי, מול קרית-שמונה בחצי גמר גביע הטוטו (20.30, המושבה) ותוך 3 ימים תשחק שוב…מול קרית-שמונה בליגה (18.00, הי"א). המטרה לנצח בשני המשחקים.

קשר הקבוצה משה אוחיון התייחס למשחק: "זהו משחק  חשוב מאוד מבחינתנו. עברנו כמה משחקים בגביע הטטוט בהצלחה. זה מפעל שחשוב למועדון מבחינה כלכלית וגם לנו השחקנים מאוד חשוב לנצח כמו בכל משחק ליגה, גבע או אפילו אימון. אנחנו משחקים נגד אותה קבוצה בתוך 3 ימים ולא היהי פשוט. גם גביע הטוטו חשוב לנו ובטח שהליגה. מקווה מאוד שנגיע בשיא הריכוז והמוכנות, לנצח ולהגיע לגמר".

גם המגן טום בן זקן, הבהיר את הכוונות של מ.ס: "אנחנו פוגשים פעמיים את אותה יריבה בתוך שלושה ימים, אבל מתרכזים קודם במשחק הראשון, בגביע הטוטו. המטרה שלנו היא חד משמעית להעפיל לגמר ואנחנו באים לעשות את המקסימום בשביל שזה יקרה ולהתקרב צעד נוסף לתואר היסטורי למועדון".

רועי משפתי, השוער שאמור לשחק בשער אמר: "אני שמח לעמוד לרשות המאמן בכל פעם שאני מקבל את חולצת ההרכב ואתן את הכל כדי שננצח מחר ונמשיך את היכולת הטובה שלו במפעל הזה ונעלה לגמר גביע הטוטו".

מי שצפוי לפתוח בהרכב הוא החלוץ הקרואטי, דראזן באגריץ', שכבש את שערו הראשון העונה, באמצע השבוע, במשחק מול מכבי פ"ת. שער בדקה ה-94, שהיה שער השוויון החשוב. גם הקשר דן ביטון צפוי לפתוח. מי שכנראה לא יהיו בסגל וינוחו בשל עומסים, הם רועי בקל וחן עזריאל. בנצי מושל וטום בן זקן עשויים לשחק מחצית כל אחד. הכוונה לחלק את המאמץ בין כל השחקנים, מאחר והקבוצה שיחקה בשבת, תחשק ברביעי ושוב בשבת, אגב שוב מול קרית-שמונה בליגה. גם גיורגי יבטייב, הקשר הרוסי, נמצא בתמונת ההרכב.

מחיר הכרטיס הינו אחיד  ועומד על 50 ש"ח (לא כולל עמלת משרד הכרטיסים). באצטדיון המושבה ישבו אוהדי קרית שמונה ביציע 13, ואוהדי אשדוד ביציע 11. (במושבה יפתחו הקופות החל מהשעה 17:00). לפי מנהלת ליגת העל, ביום המשחק הכרטיסים ימכרו ללא עמלה ורכישתם תעשה במזומן בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך