רובע א': מסוק פינה אדם שנפצע באורח אנוש לאחר שנפל מקומה רביעית

גבר שעבד בקומה הרביעית באתר בניה נפל ונפצע פצעים קשים, מצבו מוגדר אנוש והוא מפונה ע"י מסוק לבית החולים
רובע א': מסוק פינה אדם שנפצע באורח אנוש לאחר שנפל מקומה רביעית

דקות אחדות לפני השעה אחת עשרה בבוקר התקבל דיווח על תאונת עבודה קשה ברחוב האשכול שברובע א', וזאת לאחר שעובד בבניין בו בוצע פרויקט תמ"א 38 נפל מקומה רביעית אל ריצפת הבניין, כוחות גדולים של מד"א ואיחוד הצלה הגיעו לזירה ומצאו בה אדם במצב אנוש עם פצעים קשים בגופו, כאשר לעת עתה הוא מטופל במקום במטרה לייצב את מצבו ולאחר מכן הוא יפונה לבית החולים ע"י מסוק של מד"א.

דוברות המשטרה (לכיש) : תאונת עבודה – פועל בן מיעוטים יליד 83 ככל הנראה נפל מפיגום שבקומה שניה באתר בניה של חברת "ים" ברחוב האשכול באשדוד (תמ"א 38), נפצע באורח קשה מאוד על פי גורמי רפואה במקום. ניידות משטרת ישראל במקום החלו בבירור נסיבות וחקירת המקרה.

דוברות מד"א: בשעה 10:59 נמסר למד"א מרחב לכיש על פועל שנפל מגובה באתר בניה ברחוב האשכול באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפצוע במצב קשה. מסוק מד"א בדרכו למקום. עדכון בהמשך. דוברות מד"א: עדכון לפועל  שנפל מגובה באשדוד: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק מד"א לבי"ח איכילוב גבר כבן 40 במצב קשה עם חבלת ראש כשהוא מורדם ומונשם לאחר שנפל מפיגום בגובה של 3 קומות.

מדוברות איחוד הצלה נמסר: אשדוד: רחוב האשכול נמסר על אדם שנפל מגובה באתר בניה.חובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף לכיש מעניקים טיפול רפואי לפצוע במצב קשה. דיווח נוסף בהמשך.

הפיר ממנו נפל העובד, צילום דוברות המשטרה:

img-20161213-wa0006

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך