קבוצת הכדוריד של אשדוד הוגרלה מול אס"א בחוץ בגביע

לאחר 4 הפסדי ליגה רצופים, חזרה בשני קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד לנצח. אשדוד ניצחה 28:27 בשער של השניות האחרונות ועוד בפנדל, על ידי בר מסורי. זה היה הניצחון שסיים את הסיבוב הראשון. הקבוצה הוגרלה למשחק שמינית גמר הגביע מול אס"א בחוץ.
קבוצת הכדוריד של אשדוד הוגרלה מול אס"א בחוץ בגביע

איך הגדיר את זה אחד מאנשי קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד? "כמו לידה". זה היה קשה, מותח ומורט עצבים אבל בסוף זה הגיע, הפועל אשדוד שברה  את רצף ארבעת הפסדים וניצחה את חולון לאחר משחק דרמטי 28-27, באשדוד. איזה ניצחון זה היה בפנדל ועשר שניות לסיום!

אשדוד פתחה את המחצית הראשונה מצוין עם ריצה של 7-2 והיה נראה שזה הולך להיות משחק קל עד לניצחון. אבל חולון ידועה כקבוצה עיקשת שתמיד עשתה לאדומים חיים קשים ואכן זה מה שהיה. חולון חזרה למשחק והורידה את הפער כשעד למחצית התוצאה הייתה רק 16-13.

המחצית השנייה נפתחה גרוע רע מאוד מבחינת אשדוד עם  המון איבודי כדור ורפיון בהגנה מה שהוביל למהפך.

אבל באשדוד ידעו שהם לא יכולים לספוג הפסד חמישי. הם ידעו שחייבים להשאיר את הנקודות בבית ולאחר פסק הזמן של וובה זייקמן אשדוד עלתה לנצח והצליחה לחזור עד לשיוויון 27:27 והכדור האחרון היה אצל חולון!

חולון יצאה להתקפה והגנה מעולה של שחקני אשדוד גרמה לאיבוד כדור . יציאה מהירה של בר מסורי להתקפה, הוא הגיע עד לשוער והוכשל – פנדל לאשדוד. מסורי, שנתן משחק פשוט מצוין לא אכזב והבקיע את הפנדל ואת שער הניצחון , 28-27 והניצחון של אשדוד. לפחות סיום סיבוב בניצחון. בשישי מחכה לה משחק במסגרת הגביע.

מסתבר כי בהגרלה שנערכה בשלישי הוגרלה אשדוד למשחק חוץ קשה מאוד מול אס"א ת"א. הקבוצה שתנצח תעפיל לשלב הבא. המדובר בשלב נוק אאואט. אגב, טרם הוחלט אם המשחק ייערך בשישי או בשני.

טיאומיר דודר , מיכאל גרברניק, ובר מסורי עם 5 שערים כ״א (המצטיינים), קריפוקאביץ 4 (כולם מפנדלים) , עמרי קושמרו  3 שערים, דדי פרץ ויוסי ביטרמן  2 שערים כ״א. ברק עמר ואדיר כהן שער אחד כ״א.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך