אלון חסן חויב לשלם 42 אלף שקל לרונאל פישר

עו"ד רונאל פישר, הגיש תביעה אזרחית נגד יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר בגין אי כיבוד המחאות. הלקוח, חויב על ידי בית המשפט לשלם את שווי ההמחאות

בית משפט השלום בתל אביב הורה ליו"ר ועד עובדי נמל אשדוד לשעבר אלון חסן לשלם לפרקליטו לשעבר, עו"ד רונאל פישר, 42 אלף שקלים עבור שירות משפטי שהוא קיבל ממנו. ברקע המשפט, שבו הוא מואשם בין היתר בעבירות שוחד חמורות, הגיש פישר נגד חסן תביעה אזרחית בגין ביטול תשע המחאות מצדו של הלקוח.

בכתב האישום נגד פישר צוין כי הוא שיחד את קצין המשטרה לשעבר ערן מלכה ביחידת להב 433 בתמורה לסיוע בתיקים של לקוחותיו. אחד מהם היה חסן, שנדרש לשלם כ-150 אלף דולר תמורת סגירת התיק נגדו.
 
חסן, שפוצץ את "פרשת רונאל פישר", תיעד לפני שנתיים וחצי את עורך הדין מבקש ממנו לכאורה שוחד תמורת סגירת תיק החקירה שלו במשטרה. בהמשך אף פורסם תיעוד הפגישה, שבה העביר חסן לעורך דינו מזוודה עם 150 אלף דולר.
 
פישר נעצר, ובהמשך התברר הקשר המושחת שלו עם קצין המשטרה מלכה שכבר נידון לשבע שנות מאסר. במקביל להתפתחויות בפרשה הגיש פישר תביעה אזרחית נגד חברת "בן עידן הובלות בע"מ" שבבעלות חסן.

בכתב ההגנה נטען כי שירותיו של פישר נשכרו על מנת להגיש תביעת דיבה נגד ערוץ 2 בעקבות כתבת תחקיר שעסקה בחסן. בסופו של דבר לא הוגשה תביעה בנידון. עוד נטען בכתב ההגנה כי עם התפוצצות הפרשה ביוני 2014 ומעצרו של פישר, בעצם הופסק הייצוג המשפטי מבלי שניתן שירות לחברה של חסן.
 
השופט אמיר צ'כנוביץ', שפסק כי חסן ישלם לפישר 42 אלף שקלים בנוסף ל-8,000 שקל עבור טרחת עורכי דין, ציין בהחלטתו כי "הנתבעת (החברה של חסן. א"ס) לא הרימה את נטל השכנוע להוכחת טענת כישלון התמורה וטענתה זו לא הוכחה. ההמחאות הוצאו לאחר שהועברו חשבוניות עסקה עבור טיפול משפטי שבוצע".
 
פרקליטו של פישר, עו"ד ניסים עזרן, אמר כי "ההליך המשפטי התאפיין בניסיונות בלתי-פוסקים מצד חסן להעלות גרסאות שונות, חדשות וסותרות. לשמחתי, בית המשפט דחה ניסיונות אלה. פסק הדין שקובע כי חסן חייב כסף לפישר הוא קצה הקרחון, וככל שיעברו הימים תתברר התמונה האמיתית".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך