עוד סיבה לפקקים ? לא תאמינו כמה משאיות נכנסות ביום לנמל אשדוד

מנכ"ל נמל אשדוד סיפר אמש בכנס בת"א על התפתחות נמל אשדוד בשנים האחרונות

מנכ"ל נמל אשדוד, יצחק בלומנטל השתתף בוועידה כלכלית בתל אביב מטעם היומון גלובס. בלומנטל דיבר על התנועה הסדירה של רכב מסחרי ומשאיות אל הנמל וממנו. מדי יום – אמר – מגיעות לנמל אשדוד 4,000 משאיות.

בלומנטל אמר עוד כי הנמל הגדיל מאוד בשנים האחרונות את היקף פעילותו, גם בחומרי בניין. הנמל נערך לייבא מיליון טונות מלט לשנה. הברזל מגיע כיום לארץ באוניות בקיבולת 60,000 טונות, במקום 6,000 טונות בעבר.

עוד אמר כי הנמל יסיים את שנת 2016 ברווח של 200 מיליון שקל. הנהלת הנמל הכינה תוכנית השקעות בסך 2.4 מיליארד שקל לעשור הבא, והיא תמומן מכספי הנמל ומהכנסותיו, ולא מתקציב ממשלתי.

בלומנטל אמר כי לא נכון שלנמל אשדוד יש מונופול: "ההפך הוא הנכון – יש לנו תחרות חריפה מצד נמל חיפה, מספנות ישראל, ואפילו בתוך הנמל יש תחרות פנימית".

לסיום דבריו סיפר בלומנטל על כך שלפני מספר שבועות הופתע לגלות, שהוועדה הממשלתית לאישור בניית מתחמים מועדפים החליטה לאשר בניית שכונת מגורים גדולה באשדוד, ממש ליד גדר הנמל".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך