צפו: לוחמי האש מנסים להשתלט על שריפה שהשתוללה במפעל באשדוד

צפו בתיעוד וידאו מהשריפה הענקית שאיימה להשתולל באזור התעשיה...

לילה לא קל עבר על כוחות הכיבוי באשדוד, כאשר לא פחות מחמישה צוותים עמלו במשך זמן רב וניסו להשתלט על אש ענקית שהתפשטה בחצר מפעל "יהודה פלדות" שבאזור התעשייה בעיר.

הכל החל סמוך לשעה 22:15 כאשר התקבלה הודעה בחדר המבצעים של תחנת הכיבוי באשדוד על שריפה במפעל "יהודה פלדות". הצוותים שהגיעו למקום הבינו כי מדובר בשריפה גדולה והזעיקו כוחות נוספים שהגיעו גם מהשכנה הגיאוגרפית אשקלון.

עקב כך שהשריפה הגיעה לגובה רב הצוותים פעלו בסיוע מנוף גבהים וניסו להשתלט על האש. ובעקבות כך שמדובר במפעל פלדה, והחומר שעלה באש הוא ברזל ומתכת, היה קיים חשש לזיהום אוויר כבד, ואנשי איכות הסביבה הגיעו למקום ע"מ לבדוק זאת. אך לאחר עבודה מאומצת אל תוך הלילה הצליחו הצוותים להשתלט על האש ולמנוע התפשטות למפעלים אחרים.

מדובר כיבוי האש מחוז דרום נמסר: כי בשעה 22:15 התקבלה הודעה בחדר המבצעים של תחנת אשדוד על שריפה במפעל יהודה פלדות. עם קבלת ההודעה מספר צוותים יצאו למקום. במקום עבדו מספר צוותי כיבוי, בסיוע מנוף גבהים ופעלו להשתלטות על השריפה.

צפו בוידאו: לוחמי האש מנסים להשתלט על השריפה:

צילום: דובר כיבוי האש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך