רוני אוואט בסיום המשחק מול פ"ת: "חבורה של גברים"

כמה שמחה התפרצה בסיום המשחק מול מכבי פ"ת, כשמ.ס אשדוד כבשה שער בדקה ה-94 מראשו של דראזן באגריץ'. השער אגב עשוי לתת מחשבות נוספות על השחקן לקראת ינואר. אוואט שאמר את המשפט בסיום, מרוצה מהנקודה.
רוני אוואט בסיום המשחק מול פ"ת: "חבורה של גברים"

כמה שמחה התפרצה בסיום המשחק של מ.ס אשדוד מול מכבי פ"ת, עם שער דרמטי של השנייה האחרונה בתוספת הזמן של החלוץ הקרואטי, דראזן באגריץ', בדקה ה-94.

רוני אוואט המאמן היה נרגש כמו כולם וכשיצא מחדר ההלבשה אמר בשקט, "חבורה של גברים", כשהוא מתכוון לשחקנים אשר חזרו פעמיים מפיגור ועוד כבשו שיווין בשנייה האחרונה ולא ויתרו.

אוואט: "זו נקודה חשוב מאוד. מעבר לזה זה חוסן מנטלי של הבחורים. לא יודע אם מ.ס בעבר היו חוזרים פעמיים מפיגור להשוות. בסופו של דבר היינו ראויים לניצחון במשחק הזה".

מיקי סירושטיין, שבישל לבאגריץ' את שער השוויון : זו נקודה חשובה מאוד, במיוחד בסיטואציה שנוצרה, לא יכולים להרשות לעצמנו להפסיד נקודות. כל השבוע דיברנו השחקנים ולא קל היה לחזור אחרי שבוע כזה".

אגב החלוץ הקרואטי, עשוי לשפר את סיכוייו להישאר בתום הסיבוב בעקבות השער. זה לא רק בגלל השער שכבש, אלא בשל העובדה שבצוות המקצועי מתרשמים כי ניתן להשתמש בשחקן שיכול להוסיף כח אם כמחליף בשלב הראשוני ואם כשחקן הרכב. זה היה שערו הראשון של השחקן העונה בליגה ולמעשה בישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך