תיקו שכולו ניצחון. 2:2 למ.ס מול פ"ת בדקה ה-94

איזו דרמה. שער בכורה של דראזן באגריץ', בשנייה האחרונה של תוספת הזמן (דקה-94), העניקה נקודה חשובה למ.ס אשדוד מול מכבי פ"ת. קניוק בצמד העלה פעמיים את פ"ת ליתרון, חן עזריאל ואח"כ באגריץ', איזנו. אחרי ההפסד לבאר שבע במחזור הקודם, זהו תיקו שכולו ניצחון. ברביעי חצי גמר גביע הטוטו מול קרית שמונה (20.30, המושבה) ובשבת (18.00, הי"א) משחק ליגה מול..קרית שמונה.
תיקו שכולו ניצחון. 2:2 למ.ס מול פ"ת בדקה ה-94

אוהדי מ.ס אשדוד כבר החלו לרדת במדרגות. השופט אורן סימניאן הכניס את המשרוקית לפה, שניות אחרונות של תוספת הזמן בת 4 דקות. הפסד שני ברציפות למ.ס אשדוד, הפעם מול מכבי פ"ת ועוד בבית. לא. ממש לא. דן ביטון , המחליף הגביה בכדור אחרון לרחבה, סירושטיין נגח פעם אחת לעבר מחליף אחר דראזן באגריץ', שקפץ מעל כל הגנת פ"ת וכבש בנגיחה 2:2. איזה שער. איזו דרמה. שיווין של השנייה האחרונה. שער שכולו ניצחון.

יש משחקים שהם פרשת דרך. כמו בליגה הלאומית מול הפועל ירושלים בדקה ה-89, שער ניצחון של רועי דיין, שאחריו אשדוד נעצרה רק בלית העל. גם השער הזה ראוי שתזכרו אותו. לא רק בגלל הנקודה החשובה, אלא בגללה עיתוי שלו, גם בתוספת הזמן, אבל בעיקר אחרי ההפסד הכאוב 0:5 בבאר שבע. עוד הפסד, עלול היה להתחיל שוב כדור שלג. לכן התיקו הזה הוא ניצחון.

קובי רפואה לא מאמין. (צילום: טל אקוקה)
קובי רפואה לא מאמין. (צילום: טל אקוקה)

אבל בין לבין היה גם משחק. זה החל בשער מחצי מגרש של גידי קניוק. שער שלא רואים כל יום (17). קניוק זכה בכדור שאיבד הקישור של אשדוד, ראה את השוער יואב ג'ראפי מעט מחוץ לשער והכדור שלו נחת פנימה. יתחרה על שער העונה. אבל אשדוד חזרה מהר. כעבור 3 דקות, חן עזריאל החזיר בעשר מהיר והעלה את מאזנו לשני שערים העונה, מלך שערי אשדוד, בצוותא עם ניב זריהן.

שחקני מ.ס רצים לקהל. (צילום: טל אקוקה)
שחקני מ.ס רצים לקהל. (צילום: טל אקוקה)

אבל זה לא נגמר כאן. המחצית השנייה הייתה שקולה, עד שקניוק העלה את פ"ת ליתרון שוב (71). כדור הוגבה לרחבה, מלמד נגח אליו והוא מקרוב עשה 2 לו ו-2 לקבוצה שלו. ואז הגיע באגריץ', עם שער הבכורה הכל כך חשוב שלו בישראל בליגה ושלח את אשדוד להתחבק ופ"ת להתאכזב.

סיבוב ראשון הסתיים. עכשיו ברביעי קרית שמונה בחצי גמר גביע הטוטו ובשבת…קרית שמונה בליגה.

מ.ס אשדוד: יואב ג’ראפי, טום בן זקן (דראזן בגאריץ’, 75), חאתם עבד אלחמיד, מיקי סירושטיין, קרלו ברוצ’יץ’, רועי בקל (דן ביטון, 75), תום מונד, דין דוד, אור אינברום, חן עזריאל וניב זריהן (בנצי מושל, 62).

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך