המשטרה עצרה אדם שהשאיר תינוקת ברכב בחניית מתחם קניות בעיר

תושב אשדוד השאיר את ביתו ברכב ופנה לעיסוקיו במתחם קניות בעיר, הוא נעצר ונלקח לחקירה במשטרה
המשטרה עצרה אדם שהשאיר תינוקת ברכב בחניית מתחם קניות בעיר

תינוקת כבת שנתיים הושארה בסוף השבוע ברכב סמוך למתחם קניות בעיר אשדוד בעת שאביה נכנס לעיסוקיו. ערנות של אזרחית ומאבטחי המתחם הביאו לחילוצה כשהיא בריאה. שוטרי משטרת ישראל שהוזעקו למקום עיכבו את האב, 28, לחקירה שבסיומה שוחרר. "על אף שמדובר באזרח נורמטיבי, ככל שיהיה, סיכון חיי אדם ורשלנות, בדגש להותרת ילדים ברכב ללא השגחה, יטופלו בשיא החומרה" ציינו במשטרה.

בסוף השבוע התקבל דיווח במוקד 100 במשטרה על תינוקת שטרם מלאו לה שנתיים בסמוך למתחם קניות בעיר אשדוד. עד הגעת השוטרים למקום, פעלו מאבטחי המתחם וחילצו את הפעוטה מהרכב לאחר שניפצו את חלון הרכב בזהירות על מנת שלא תיפגע.

לאחר הגעת השוטרים וגביית עדויות אותר האב ששהה במתחם הקניות בעיסוקיו והועבר לחקירה לאחר שהגיעה האם למקום ולקחה את ביתה לבדיקה רפואית. בחקירתו קשר עצמו האב למיוחס והצטער על שארע, ובסיום שוחרר. במשטרה ציינו כי במידה והיה מדובר ביום חמים יותר, ייתכן והיינו מטפלים באירוע טראגי, כפי שאירעו במהלך הקיץ האחרון לא אחת לצערנו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך