כמעט רבע מיליון תושבים – אשדוד חזרה להיות ה-5 בגודלה בארץ

על פי משרד הפנים, אוכלוסיית התושבים באשדוד עומדת על 248,970 נפש, נכון לנובמבר 2016. הנתון החדש ממשיך לייצב את אשדוד כעיר החמישית בגודלה בישראל
כמעט רבע מיליון תושבים - אשדוד חזרה להיות ה-5 בגודלה בארץ

"מספר תושבי אשדוד, נכון לחודש נובמבר 2016, הוא 248,970 תושבים" כך הודיעה לאה אלקיים ראש ענף שלטון מקומי במשרד הפנים – מחוז דרום לראש העיר ד"ר יחיאל לסרי, במכתב רשמי היוצא בכל שנה ומציין את מספר תושבי הרשויות בישראל, כפי שהם רשומים במינהל האוכלוסין של משרד הפנים.

אשדוד, מהערים הגדולות בארץ וליתר דיוק העיר החמישית בגודלה בישראל, מהווה כ-3% מאוכלוסיית ישראל אשר חצתה השנה את רף שמונת המיליון נפש. העיר ממשיכה להיתפס כעיר צעירה עם ממוצע גילאים מהצעירים בערי ישראל.

בעירייה אומרים שאין מחווה גדולה יותר לאשדוד החוגגת את שנת ה-60 להיווסדה, יותר מהגידול התמידי במספר תושביה, שכן זו אינדיקציה אובייקטיבית המלמדת על היות אשדוד לעיר מבוקשת המעניקה מעטפת מוניציפאלית לתושביה ובעיקר מלמדת על הפוטנציאל העתידי שתושביה רואים בה. אין פלא שהעיר אשר החלה את דרכה ב-22 משפחות מצפון אפריקה, הופכת לעיר החמישית בגודלה בישראל עם קצב צמיחה הגדול בארץ, הודות לתכנון הנכון ולפיתוח מהיר אשר איפשר קליטת עלייה מתמדת והתבססות כלכלית מבטיחה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך