גידי קניוק, פ"ת: "אותנו מעניין רק הניצחון"

בראשון (19.00, אצטדיון הי"א), תגיע מכבי פ"ת לאשדוד. גידי קניוק שחקן פ"ת: "מקווים להביא 3 נקודות". לרשותו של הצוות המקצועי של מ.ס אשדוד יעמוד כל הסגל. ההרכב שפתח מול מכבי חיפה צפוי לפתוח. אוואט לשחקנים: "אסור שהמשחק מול באר שבע ישפיע".
גידי קניוק, פ"ת: "אותנו מעניין רק הניצחון"

מ.ס אשדוד מתכוננת לקראת מכבי פ"ת, ביום ראשון (19.00, אצטדיון הי"א) ויודעת שהיא חייבת ניצחון בכדי להתרחק מהתחתית ולשים בצד את ההפסד לבאר שבע במחזור הקודם 5:0.

אבל יש גם צד שני וגם הוא חושב על ניצחון. גידי קניוק, שחקנה של מכבי פ"ת, אמר לתאר הרשמי של הקבוצה: "אחרי חודש פחות טוב שהיה חנו. מגיעים עם ביטחון מלא לאשדוד .מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה טובה צעירה ואנרגטית. אבל אותנו מעניין רק הניצחון. מקווים לצאת לדרך חדשה ולהביא 3 נקודות".

לרשותם של המאמן רוני אוואט והמנג'ר יוסי מזרחי, עומד הסגל כולו. גם מי שהיו בספק, כשירים, טום בן זקן, בנצי מושל וחן עזריאל וכמו שזה נראה, אשדוד תשחק בהרכב ששיחק מול מכבי חיפה.

באספת הקבוצה המסכמת במוצאי שבת אמר אוואט לשחקנים: "גם אם הפסדנו בצורה קשה בשבוע שעבר בבאר שבע, אסור לנו לתת למשחק הזה להשפיע על ההמשך. כמו ששיחקנו מול הפועל ת"א, סכנין, מכבי חיפה ובית"ר ירושלים ולקחנו נקודות, צריך להמשיך מול מכבי פ"ת".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך