הפסד רביעי ברציפות לקבוצת הכדוריד של אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד עם הפסד רביעי ברציפות ו-5 משחקים ללא ניצחון. הפעם נוצחה אשדוד 25:26 בשנייה האחרונה, ברמה"ש, משער של שחקנה בעונה שעברה, יותם טל.
הפסד רביעי ברציפות לקבוצת הכדוריד של אשדוד

לא הצליחו לעצור.

הפסד רביעי ברציפות לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד והחמישי ללא ניצחון. אשדוד שקיוותה לסיים את הסיבוב הראשון, בעוד מחזור, במקום הרביעי, בכדי לא לשחק בשלב שמינית הגמר בגביע, נוצחה בחוץ, שוב כמו בכמה משחקים, בשנייה האחרונה (הפעם בסיומו), על ידי רמה"ש בחוץ 26:25 ועוד מידי יותם טל, ששיחק בעונה שעברה, בקבוצה.
אשדוד פתחה מעולה את המשחק ושלטה בו לאורך כל המחצית הראשונה בעיקר בזכות יכולת מצוינת של עמרי קושמרו וטיאומיר דודר. המחצית השנייה נפתחה בהססנות מבחינת האדומים ורמה״ש נגסה ביתרון עד להפיכת התוצאה 10 דקות לסיום. אבל אשדוד ידעה שהיא צריכה לנצח, לא ויתרה והצליחה להשוות את התוצאה 20 שניות לסיום. 25:25.
אבל שלא הולך , אז לא הולך. רמה״ש יצאה להתקפה אחרונה ובשנייה האחרונה לאחר שריקת עבירה של האדומים יותם טל לקח את הכדור וזרק לשער. הכדור נכנס אך ספק גדול מאוד אם זה היה בטווח הזמן החוקי. שנוי מאוד במחלוקת, אבל לא שנוי מבחינת התוצאה. עוד הפסד.

הבקיעו לזכות אשדוד: טיאומיר דודר – 9 שערים, מיכאל גרברניק – 5 שערים, קריבוקאפיץ -4 שערים, עמרי קושמרו ובר מסורי -3 שערים כ"א, ברק עמר שער אחד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך