משטרה ואיומים: ישיבת מועצה סוערת בעקבות פרויקט התחבורה הירוקה

ישיבת מועצה סוערת במיוחד הסתיימה לפני שעה קלה במועצת העיר, כאשר חברי מועצה שהפרו את הסדר התבקשו ע"י המשטרה לעזוב את המקום

על רקע השיח הרב בעיר סביב פרויקט התחבורה ירוקה שהולך ומוקם בימים אלה בעיר אשדוד, התקיימה היום ישיבת מועצת העיר החודשית בבניין העירייה.

כמעט לכל אורכה של הישיבה עסקו חברי המועצה בפרויקט התחבורה, תחילה נכנסו מספר פעילים באישור ההנהלה להשתתף בישיבת המועצה וכאשר החל השיח כובד ראש העיר להיות ראשון הדוברים. ראש העיר נעמד והציג את פרויקט התחבורה על גבי מצגת למול הקהל, כאשר במהלכה הוסבר למה הוחלט ללכת על הפרויקט.

המצגת שהציג ראש העיר כללה בין הייתר את הסיבות העיקריות למה אשדוד מתאימה להוביל את הפרויקט, ומיהן הערים שהתמודדו.

לאחר דבריו החלו חברי המועצה מסיעתו של צילקר להפריע למהלך הישיבה כאשר בין הייתר נקראו לסדר מספר פעמים וזאת לאחר שהפריעו לנציג משרד התחבורה שהשתתף בדיון לשאת את דבריו.

ככל שהתקדמה הישיבה התעצמו הוויכוחים וחברי המועצה נחמני וגלבר נקראו לצאת מהאולם, במשך שעה ארוכה הם סירבו לצאת ושוטרים שהגיעו למקום ג"כ לא הצליחו להוציא את חברי המועצה.

חברת המועצה הלן גלבר שאיבדה עשתונות לאחר שנלקחה ממנה זכות הדיבור קראה לראש העיר להתפטר כאשר שאר החברים סביבה צחקקו ע"כ.

במשך שעה ארוכה שרר מתח רב האם השוטרים יצליחו להוציא את חהרי המועצה שהפרו את הסדר, אך הישיבה הסתיימה כשזכות הדיבור נשללה מהם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך