האם בקרוב העיריות יתעדו ויקנסו חונים בחניית נכים ?

ח"כ מירב בן ארי הניחה הצעת חוק המבקשת להציב מצלמות בסמוך לחניות המיועדות לנכים. המצלמות יאפשרו הנפקת דו"ח מהיר לעבריינים, בדומה לדו"חות ממצלמות מהירות

הצעת חוק שהונחה אתמול (שלישי) על שולחן הכנסת, מבקשת להציב מצלמות בסמוך לחניות המיועדות לנכים – זאת במטרה למנוע מאזרחים מן השורה לחנות בחניות המיועדות לנכים.

המצלמות, כך על פי הצעת החוק, תתמקדנה בלוחיות הרישוי והדבר יאפשר לרשויות החוק לתת דו"ח לרכבים שעברו על החוק בדומה לדו"חות הנשלחים לעברייני תנועה הנתפסים במצלמות מהירות או במצלמות ברמזורים.

יוזמת ההצעה, ח"כ בן ארי אמרה: "לפני מספר שבועות הלכתי עם חבר טוב שלי שהוא נכה למתחם קניון איילון וניגשנו לחניית הנכים. לצערי כל חניות הנכים היו תפוסות – חלקן על-ידי מכוניות עם תו נכה, בחלקן חנו אופנוענים ובשתיים מהן ישבו אנשים באוטו וחיכו לאסוף מישהו מהקניון. כשדיברנו הבנתי שזו לא תופעה חדשה ושמצב זה קיים לצערי במקומות רבים במדינה".

הממשלה תשיב בקרוב להצעת החוק, ועל פי גורמים פוליטים ככל הנראה הוא יאושר וסיכוי גבוה שהאכיפה הזו תכנס לביצוע בקרוב.

צילום תמונה: נתי שוחט פלאש 90.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך