הקבלן התעכב בביצוע העבודות, פקקי ענק נרשמו בכניסה הדרומית

קבלן ביצע עבודות תשתית בציר בגין, בסמוך לכניסה הדרומית, ובמקום לסיים את העבודות בחמש בבוקר, הוא "גלש" כמה שעות קדימה. ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי זעם ופעל באופן מיידי
פקק באשדוד

בוקר קשה עבר על ציבור הנהגים באשדוד שעשו את דרכם מחוץ לעיר דרך הכניסה הדרומית. פקקי ענק נרשמו ואחד הנהגים ציין כי "לקח לי שעה לצאת מהכניסה הדרומית לצומת עד הלום, זה היה סיוט גדול".

מדובר היה בעיכוב פתיחת ציר בגין הבוקר עקב עבודות לילה בציר התחבורה הירוקה. הלילה בוצעו עבודות בקטע שבין רחוב מנחם בגין המשנה לבין שד' אלטלנה,אשר החלו אתמול בשעה 22:00, והיו אמורות להסתיים הבוקר בשעה 5:00. הקבלן המבצע וחברת הניהול לא עמדו בהוראות, העבודות נמשכו לתוך שעות הבוקר, וגרמו לעיכוב בדרך ועוגמת נפש גדולה לתושבים רבים.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי נכנס לעובי הקורה ואמר כי"אני מתנצל על כך בפני התושבים, ורואה בחומרה את התנהגות הקבלן והחברה המנהלת, נגדם גם אדאג שינקטו צעדים חריפים. יתרה מכך, הנחיתי את מנכ״ל העיריה אילן בן עדי, להקים צוות נוסף במקרים דומים, כדי לסייע בפיקוח ולמנוע הישנות תקלה כזו בעתיד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך