לידיעת הנהגים: מחסומים ומאות שוטרים ולוחמים בתרגיל ענק באזור אשדוד

החל מהלילה וכן במהלך שעות היום יבוצע תרגיל באזורנו, המשטרה מבקשת מציבור הנהגים לגלות ערנות ולהיות קשובים להוראות השוטרים

ממשטרת ישראל נמסר כי במהלך הלילה החל תרגיל רחב היקף בתחומי המחוז הדרומי של משטרת ישראל. בתרגיל נוטלים חלק מאות שוטרי, לוחמי ומתנדבי המשטרה, תוך שיתוף פעולה עם גורמי ביטחון נוספים.

במהלך התרגיל תורגש תנועה רבה של רכבי משטרה וביטחון, ותנועת כוחות רגליים בהתאם לתרחישי התרגיל גם בתוך הערים. כמו כן, יבוצעו מחסומי בידוק בצירי התנועה תוך פגיעה מינימלית באורח חיי השגרה של הציבור ומשתמשי הדרך.

התרגיל עתיד להסתיים היום, יום ג׳, בשעות הצהריים ובסיומו נעדכן.

ציבור הנהגים מתבקש לשמור על עירנות, סבלנות ולהישמע להנחיות והוראות השוטרים וכוחות הביטחון. (מומלץ לנוהגים בתחומי גזרת הדרום בין אשדוד ועד נתיבות, להשתמש באפליקציית waze).

מטרת התרגיל הנה הגברת המוכנות המבצעית והידוק שיתוף הפעולה בין גורמי הביטחון השונים, ואינו מעיד על מידע קונקרטי כזה או אחר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך