הזמרת האשדודית אופיר בן שטרית תככב בתפקיד הראשי במחזמר "סוליקה"

הכוכבת האשדודית ממשיכה לעשות חיל ותככב בחנוכה תפקיד הראשי במחזמר "סוליקה" במסגרת פסטיבל "חג המחזמר – בת ים". המחזמר נכתב על ידי מאור סבג ותאיר סיבוני ובבימויו של עלי קפלן וידלמן

האשדודית המזמרת אופיר בן שטרית שנכנסה לכולנו ללב בעונה השנייה של  The Voice ישראל והגיעה עד לשלב הגמר בו זכתה במקום השני, ממשיכה לעשות חיל ותככב בחנוכה הקרוב בתפקיד הראשי במחזמר "סוליקה" שיוצג במסגרת פסטיבל "חג המחזמר – בת ים".

המחזמר יגולל את סיפורה של נערה יהודיה מעיירה במרוקו הנאבקת על עקרונותיה ואמונתה בימי הדו-קיום בין היהודים לערבים וצריכה להחליט האם להתאסלם ולזכות בעושר או ללכת אחר אמונתה בקדוש ברוך הוא ולמות.
לצידה של אופיר יככבו נסרין קדרי, גיל כהן, אסתי אסרף, עדי זורע ויקיר אליהו וקנין. "סוליקה" הוא מחזמר מקורי שנכתב על ידי מאור סבג ותאיר סיבוני, בבימויו של עלי קפלן וידלמן.

"חג המחזמר בת-ים" יתקיים ב-11-15/12 ב"היכל התרבות" בת-ים ומלבד "סוליקה" יציג את גם את ההצגות "סירות בודפשט" ו"בית המצוות".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך