סכנת נפשות: מכונת הקידוח שקרסה על בית ספר חזרה לעבוד

לפני מספר חודשים דיווחנו על מכונת קידוח שקרסה על בית ספר באשדוד וגרמה לנזק כבד למס' כיתות, אך בנס לא היו נפגעים. חזרה בשבוע האחרון לעבוד בשעות הלימוד, וזאת בניגוד להחלטת העירייה
סכנת נפשות: מכונת הקידוח שקרסה על בית ספר חזרה לעבוד

לפני מספר חודשים דיווחנו כאן באתר 'אשדוד אונליין' על מקדח ענק שקרס אל תוך מבנה יביל ששימש לבית ספר ברובע ז', בעקבות נפילת מכונת הקידוח נגרם הרס רב לבית הספר כאשר שתי כיתות ניזקו ונהרסו באופן קשה, ובמקום נפצע גם פועל כאשר רגלו נמחצה מתחת למקדח הענק ובמשך שעה ארוכה ניסו לחלצו, ולבסוף הוא חולץ ופונה לבית החולים, אך הנס הגדול התרחש בעקבות כך שבאותו היום לא שהו ילדי ביה"ס במקום ובכך נמנע אסון גדול.

השבוע התברר כי מכונת הקידוח שקרסה על בית הספר חזרה לעבוד וזאת בניגוד לבקשת העירייה.

על פי עובדים במוסדות הסמוכות למקום הנפילה העירייה ביקשה לא לקדוח בסמוך לבית הספר בשעות הלימודים אלא א"כ מדובר במרחק רב שלא יהוה סיכון עבור הילדים הלומדים בקרוואנים, אלא שמנהלי העבודה במקום החליטו ככל הנראה לצפצף על החלטת העירייה ובמהלך השבוע האחרון חזרו להפעיל את מכונת הקידוח במהלך השעות בהן מתקיימים הלימודים בביה"ס.

פנינו למנהל העבודה של החברה הקודחת (ששמה שמור במערכת) במטרה להבין את פשר החלטתו לקדוח למרות החלטת העירייה, וזה התעקש כי הוא פועל ע"פ הנהלים ואינו חורג מהמרחק שנקבע מראש, אם כי הוא התחייב להשתדל ולא לקדוח כלל בזמן שהילדים נמצאים בביה"ס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך