"על הבמה אני לא רואה בעיניים"

קובי פרץ מגיע למשכן לאמנויות הבמה להופעה כמעט אחרונה, במסגרת מופע החורף שהוא מעלה ונקרא "אהבנו" .

לאחר סדרת מופעי קיץ עמוסים בלמעלה מ-10,000 צופים ואלבום שהוכתר כאלבום פלטינה משולשת, קובי פרץ יצא בסיבוב מופעי חורף לאורכה ולרוחבה של מדינת ישראל. רגע לפני שהוא מגיע לאשדוד, ביום שני הקרוב (21:00), במסגרת מופע החורף שלו "אהבנו", מתפנה קובי פרץ לשוחח עמנו. זו אמנם לא הפעם הראשונה שקובי מופיע באשדוד, אך זו הפעם הראשונה שהוא מופיע במשכן, וזו הפעם הראשונה שהוא מעלה מופע אינטימי באשדוד ולא מגיע לאירוע פרטי או לאירוע של ועדי עובדים.

בהרכב משובח המונה שישה נגנים ושתי זמרות ליווי, עולה קובי פרץ לבמה ומעניק לקהל שעתיים מענגות, מרגשות מלאות בקלאסיקות של להיטיו מעשרים שנות קריירה, דוגמת "כמה אהבה", "בלבלי אותו”, "את כמו אש”, לצד שירים חדשים מתוך האלבום עתיר השבחים ״סה לה וי״, אלבום שהוכתר כאלבום ״פלטינה״ על מכירות של למעלה מ-60,000 עותקים חוקיים ובו שירים שכבר הפכו ללהיטי רדיו ושכבשו מצעדים: דואט עם יניב בן משיח "תודה על הכול", "כולם רוצים אהבה" והדואט המצליח עם דניאלה לוגסי.

שעתיים של שכרון חושים
"התחלנו בחודש ינואר את מופע החורף", מספר קובי, "יצאתי להופעות ברחבי הארץ, במקומות שחלק מהם זו הפעם הראשונה שאני מופיע בהם, כמו באשדוד במשכן לאמנויות הבמה. בעבר העליתי הופעות במקומות כמו היכל נוקיה, קיסריה, מול אלפים. הפעם מדובר במופע חורף, שהוא יותר אינטימי. המון הרימו גבה, מה פתאום 15 הופעות ועוד בתקופה כזו, אבל ברוך השם היה ביקוש בעקבות הדיסק אחרון שנמכר במעל ל-60,000 עותקים וקיבל פלסטינה משולשת, וההופעות בקיץ היו סיפור הצלחה. כל אלה מכתירים את השנה הנוכחית כשנה הטובה ביותר.

המיוחד במופע הזה הוא שאני מרגיש מאוד קרוב לקהל, משהו שהיה פחות בעבר בהופעות אצלי, משהו שקשה להשיג מול קהל של אלפים. המופע היה מתוכנן בהתחלה להיות באורך של שעה ורבע, אבל למעשה הוא נמשך כמעט שעתיים, שעתיים מאוד מגוונות עם שישה נגנים, שתי זמרות ליווי, אני שר שירים מכל הדיסקים שלי, משתף לא מעט את הקהל. המופע מאוד מרגש. אלה שעתיים של שכרון חושים".

 

במופע קובי מארח את זהבה בן, שאיתה הוציא שני דואטים: "לאהוב לנצח", שהוא שיר אהבה קצבי, ו"לב מתגעגע", אשר כשמו כן הוא שיר געגועים. בעולם שלנו, שבו מככבות תכניות ריאליטי המייצרות ידועני אינסטנט, גם בעולם הזמר צצים ועולים זמרים לוהטים לרגע.

מדוע בחרת לשיר עם זהבה בן, ולא עם אחד מהשמות החדשים שהופיעו על מפת המוזיקה?
"אני מפרגן לכולם, אבל מה שזהבה בן עשתה אף אחד לא עשה. אני מופיע 20 שנה, והיא כמעט 30, ואפשר לומר עליה הרבה דברים, אבל מבחינה ווקאלית היא הכי טובה, היא אחת המדהימות שיש. אני מארח אותה במופע וגם את יניב בן משיח שהוצאתי איתו דואט".

מרוצה מההשמעות ברדיו? נכנסת לפלייליסט של גלגל"צ?
"השטח קובע יותר מאשר הרדיו. מאז ומתמיד הלהיט נקבע מתוך השטח והקהל. 20 שנה אני מופיע, והשירים שלי שהצליחו הכי הרבה היו בזכות הקהל. אני אישית אף פעם לא כיוונתי לגלגל"צ, התחנות האזוריות יותר משפיעות, טובות וחזקות. גלגל"צ זו תחנה נחמדה עם אנשים שנרדמו בשמירה לפני המון שנים. הקהל קובע, עם כל הכבוד לתקשורת, מי שקובע זה העם".

 

"באשדוד יש משהו מיוחד, ביתי, אמיתי"
קובי, בן 39, נשוי לענבל ואב לשני בנים. לשאלתי האם היותו אבא שינה אצלו משהו כפרפורמר הוא עונה: "על הבמה אני לא רואה בעיניים. לא חושב על איך, כמה, ולמה… והתגובות של הקהל בהתאם, אפשר אפילו לקרוא אותן בפייסבוק. באשדוד הופעתי פחות באירועים פתוחים, וזו הפעם הראשונה שאני מופיע במשכן, אבל בארבע השנים האחרונות הופעתי בהמון אירועים פרטיים בעיר ובאירועים של ועדי עובדים. גם במימונה הקרובה אני אמור להופיע באשדוד. האירוע האחרון שעשיתי באשדוד היה בפורים בבית האופרה במסיבת פורים של עובדי העירייה. תשאלי את איריס נפתלי ואת ראש העיר יחיאל לסרי איך היה, והם יגידו לך… כמובן שהקונספט שונה, שם זה היה מופע של שעה, פה זה מופע של שעתיים, אבל אני נותן את כולי. המופע שלי כיפי, גם מרגש, גם מצחיק, גם שמח, אני נפתח על הבמה, מספר על עצמי, על המשפחה. אלה שעתיים מלאות תוכן".

יצא לך להכיר את אשדוד גם באור יום?
"אשדוד התפתחה מאוד מבחינת נדל"ן, מבחינת תיירות, יש את בתי המלון החדשים שנפתחו ונבנו על יד הים. אני מאחל לעצמי גם בית ליד הים… ובכלל הקהל של הדרום הוא קהל מיוחד. באשדוד יש משהו מיוחד, ביתי, אמיתי, סוג של נתינה וחיבוק מאוד גדול מאנשים טובים, יפים. לפי מה שיצא לי להכיר מחברים שלי, גם הבחורות יפות. אני אישית אוהב את העיר, שמח להתארח בפעם הראשונה במשכן, ואחרי אשדוד יש לי הופעה האחרונה של מופע החורף בנס-ציונה. זה היה סיבוב הופעות גדול במיוחד, ואני שמח להגיע. כולם מוזמנים, ואני מבטיח שכולם יצאו מרוצים עם חיוך על הפנים וטעם של עוד".

מתכנן סבב הופעות חדש? אלבום חדש?
"אגלה לך סקופ. שיר חדש שלי עומד לצאת לקראת פסח. זה שיר מאוד מיוחד. כולם אומרים היום 'יאללה אחי, בכיף', אז השיר נקרא 'הכול בכיף'. שיהיה לנו מופע שמח, חג שמח וכיף".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך