קבוצת הכדוריד של אשדוד תנסה לעצור את מכבי ת"א

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, תארח בשישי (15.50, מקיף ט), את המוליכה מכבי ת"א, לה 100 אחוזי הצלחה, במסגרת המחזור התשיעי בליגת ווינר בכדוריד. בדף הפייסבוק של המועדון נכתב: "זהו צו 8"
קבוצת הכדוריד של אשדוד תנסה לעצור את מכבי ת"א
קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, שפתחה נהדר את העונה ונעצרה בשבועות האחרונים עם הפסדים בהרצליה, למכבי ראשל"צ והדחה מגביע האתגר, תנסה מבחינתה לעצור את ההידרדרות -ירידה מהמקום השני לחמישי, וספיגת 68 שערים בצמד משחקי הליגה האחרונים. אשדוד תארח את המוליכה מכבי ת"א, במשחק במסגרת המוחזר התשיעי בליגת ווינר בכדוריד.
אין ספק שמדובר באחד המשחקים המעניינים ביותר העונה. אשדוד ספגה הכי מעט שערים בליגה. המשחק באשדוד ייפתח ב-15:50 במקיף ט', ויועבר בשידור פריצות בערוץ הספורט במהלך שידור הדרבי הראשוני. מכבי  ת"א, שעלתה לשב הבתים בגביע האיגוד האירופי, אחרי  הניצחון הגדול בשבת האחרונה על סנט פטרסבורג – 23:28, מוליכה את הטבלה עם 8 ניצחונות מתוך 8.
בדף הפייסבוק של  אשדוד נכתב:
"צו שמונה לאוהדים האדומים!!
יום שישי הקרוב, האלופה מכבי ת״א מגיעה להתארח בהר הגעש האדום שחייב להיות אדום ורותח במיוחד!!
צריכים אתכם איתנו במיוחד עכשיו! חייבים להשאיר את הנקודות בבית.
יום שישי, 15:30 היכל הספורט מקיף ט׳, נוכחות חובה!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך