המון שאלות והתלבטויות – מה עושים?

אין מה לעשות ואין קיצורי דרך להצלחה. ההצלחה היא מיומנות שגם אתם יכולים ללמוד, הכול אפשרי. אם ברצונכם לקחת אחריות על גורלכם אתם חייבים להבין ולזכור את המשפט המסמל את כל התורה על רגל אחת: "הכול צפוי והרשות נתונה", זכות הבחירה היא שלנו ורק שלנו
כותבת באשדוד אונליין

אם אנו נעשה את ההשתדלות בעיתויים הנכונים, אין שום סיבה שהדברים לא יצליחו לנו. יש להבין שדרך הנומרולוגיה יש באפשרותנו לראות את הפוטנציאל עיתויים/זמנים המכינים אותנו לפעול. ביכולתנו ללמוד באיזה שנה אנו נמצאים ומהי האנרגיה שתשפיע עלינו על-ידי חישוב נומרולוגי.

ביכולתנו לגלות את האתגרים והזדמנויות שעומדות בפנינו, אשר יאפשרו לנו לבחור את ההחלטות הנכונות לאותה עת. האדם החפץ בכך יוכל לקבל תשובות, הכוונה והזדמנויות. תורת הנומרולוגיה עוזרת לנו בקבלת החלטות חשובות בחיי היום יום שלנו בכול תחומי החיים, בזוגיות ואהבה, מערכות יחסים, שינוי כיוון בחיים, פרנסה, קריירה, לימודים ועוד… כמו כן נותנת לנו כלים להתמודדות במצבי משבר וקבלת החלטות בצמתים חשובים בחיים. הנומרולוגיה יכולה להנחות את האדם במימוש הפוטנציאל שלו וניצול הזדמנויות אישיות ועסקיות.
להלן שתי דוגמאות מחיי היום יום שלנו שהנומרולוגיה יכולה לתת מענה לשביעות רצון מלא של האדם.

1. נומרולוגיה והתאמה זוגית – הנומרולוגיה שופכת אור גם על ההתאמה הזוגית ומצב הזוגיות. היא רואה את מערכת היחסים האמיתית בין בני הזוג, את נתיב החיים של שני בני הזוג יחד, את הדמיון ואת ההבדלים ביניהם, רצונות ליבם העמוקים, מאיזה רובד פועל כל אחד ואחת מהם ועוד… ניתוח כזה הינו חשוב ומהווה יתרון לפני קבלת החלטות חשובות. לכן, הנומרולוגיה יכולה לסייע בהבנה, בגישור וכתמיכה בהחלטה שהתקבלה על ידי בני הזוג לגבי המשך מערכת היחסים ביניהם.

2. מיהם בני הזוג המתאימים לנו ביותר – על פי הנומרולוגיה ניתן אף לאבחן ולדעת מיהו בן הזוג המומלץ ביותר עבורנו, מה אופיו, מה נתיב גורלו על מנת שנזמן לעצמנו ונתחבר לאדם בתדר המתאים לנו. הדבר תקף לנשים ולגברים, זאת מכיוון שתאריכי הלידה שלנו הם מעין קודים סודיים, שניתוח נומרולוגי מצייר דיוקן מדויק להפליא של תכונות האופי וכיוון החיים, ולפיכך ניתן להבין גם מה מאפייניהם של בן/בת הזוג המתאימים ביותר. בשינוי שם המשפחה לאחר הנישואים, משתנה במידה מסוימת גם הדיוקן הזה.
אנשים שרוצים לדעת אילו תכונות מעקבות אותם מלהתקדם בחיים ומונעות מהם הישגים והצלחות יגיעו לנומרולוג. לעומת זאת, ישנם אנשים המפחדים לדעת יותר על עצמם. לא כל אחד מוכן להסתכל לאמת בעיניים, לשמוע עובדות על עצמו, על חייו, על הצלחותיו וכמובן על כישלונותיו… צריך אומץ ורצון לדעת ולהבין כדי להתקדם ולהיחשף לעולם הזה, עולם לוגי מצד אחד אך גם רוחני ומיסטי. יש באפשרותנו להתמודד היטב עם הצפוי לנו, אבחון נומרולוגי אישי או זוגי יכולה להאיר את עינכם על מנת שתבחרו את הדרך הנכונה לכם. הנומרולוגיה כמו האסטרולוגיה היא כלי להכוונה, ייעוץ והבנה של הפוטנציאל העתידי, היא מלמדת על אופי והכישורים של האדם.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך