בלעדי: שיטת האכיפה החדשה של משטרת התנועה בעיר

בכדי למנוע מעברייני תנועה כמו שנתפסו אתמול באשדוד לנהוג ולסכן תושבים, במשטרה מאמצים אסטרטגיות שונות לאכוף את הנעשה בכבישי אשדוד

אמש פרסמנו כאו באתר 'אשדוד אונליין' על כך שבמשטרת התנועה נלחמים בנהגים בנהגים מסוכנים על הכביש, ורק אתמול נתפסו בשעת בוקר מוקדמת שני נהגים שמסכנים את חיי הולכי הרגל ושאר משתמשי הדרך, וזאת לאחר שאחד מהם נהג כאשר רישיונו נפסל כבר לפני 26 שנה, ואילו השני שהיה בן 45 לא הוציא רישיון מעולם.

אלא שזו לא הבעיה היחידה של משטרת התנועה בעיר, בתקופה האחרונה עומדים ניידות רבות ברחבי העיר בחוסר מעש, וזאת מהסיבה הפשוטה שעצם קיומם ברחוב בו הם מנסים לאכוף מתפרסם במהירות רבה ברחבי הרשתות החברתיות והודעות כגון "זהירות משטרה מחלקת מתנות ברחוב העבודה" הפכו להיות חלק מהשגרה שמזהירה את כלל הנהגים, אך גם את עברייני התנועה המסוכנים.

הבוקר מתברר לאתר 'אשדוד אונליין' כי ישנה שיטה חדשה ויוצאת דופן של משטרת התנועה להתמודד עם עברייני תנועה, ובעצם לאפשר לשוטרים לעשות את מלאכתם, בפעם הראשונה בעיר אשדוד פוזרו אתמול בשקט ממשי שוטרים במספר מוקדים בעיר כאשר הם מחזיקים בידם את מחשבי המשטרה המשוכללים ופנקסי הדוחות אך ללא ניידות תנועה, ובכך נמנעים מלעורר את אנשי הוואטספ שמדווחים לציבור על מיקומם של השוטרים האוכפים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך