אוואט: "שמחים מקצועית עצובים בלב"

תיקו 0:0 בין במ.ס אשדוד לבני יהודה, הספיק לה בכדי לעלות לחצי גמר גביע הטוטו, לאחר ניצחון 2:3 במשחק הראשון. אשדוד תפגוש בחצי הגמר את ק"ש שהדיחה את מכבי ת"א. ג'קי בן זקן נכח במשחק והניצחון הוקדש לו.
אוואט
אוואט. (טל.אקוקה)

לפעמים לא לנצח, זה גם ניצחון. עובדה. מ.ס אשדוד סיימה בתיקו 0:0 מול בני יהודה במשחק רבע גמר גביע הטוטו ועלתה לחצי הגמר, בגלל ניצחון במשחק הראשון 2:3.

המשחק במחצית הראשונה היה בחלקו מהיר. כל קבוצה יכולה הייתה לכבוש. באגריץ' החמיץ בדקה ה-3 שער והוסיף עוד החמצה בדקה ה-18, כשבעט מקרוב ולא כבש. מרסיץ' הטוב בבני יהודה הוסיף כדור למשקוף (29) וביאטל כמעט כבש שער לאחר טעות בהגנה של אשדוד ויצחק אספה הדף מהקו.

הקצב במחצית השנייה היה איטי יחסית. בני  יהודה כמעט כבשה בדקה ה-81 כשהרוש נגח לקורה ובתוספת הזמן הוא הוסיף החמצה שנגח שוב ממטרים בודדים ומשפתי עצר שער בטוח. אשדוד תפגוש בחצי הגמר את קרית שמונה שהפתיעה את כמבי ת"א בניצחון 0:2.

שריקת הסיום הביאה את אשדוד לחצי הגמר. ג'קי בן זקן הבעלים נכח במשחק. הוא זכה לחיבוקים אוהבים מכל מי שהיה במגרש. מי שהביט מהצד לא יכול היה להתעלם מהאהבה הרבה שהרעיפו על ג'קי. היו כאלה שהדמעות עמדו בעיניהם. בן זקן יצא מהמגרש בחיוך הכל כך אופייני לו וכמו שכתוב בשלט של האוהדים : "לא נפסיק לחכות שתחזור". הניצחון הוקדש לבן זקן, שעבורו מ.ס היא חלק מעצמו. לא רק מפעל חיים. חיים.

אוואט: "חששנו מהמשחק הזה. רצינו לנצח בו עבור ג'קי להגיע לחצי הגמר. מקצועית אנחנו שמחים, אבל הלב עצוב"

אשדוד: רועי משפתי, יצחק אספה, סשה איבקוביץ’ (רועי בקל, 46), ניר ברדע, אדיר טובול (חאתם עבד אלחמיד, 46), תום מונד (גיורגי באטייב, 62), משה אוחיון, אור אינברום, בן בן יאיר, דן ביטון (דין דוד, 62) ודראז’ן בגאריץ’ (ניב זריהן, 71).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך