תמונה מצמררת: ילד בן – 10 בנו של תושב אשדוד שנפטר השבוע יושב שבעה לבדו

בשעות האחרונות התפרסמה תמונה מצמררת בה נראה בנו הקטן של הרב דוד משה ישראל ז"ל, חסיד צאנז תושב אשדוד שנפטר אתמול לאחר מחלה קשה, יושב שבעה לבדו בבית
תמונה מצמררת: ילד בן - 10 בנו של תושב אשדוד שנפטר השבוע יושב שבעה לבדו

בשעות האחרונות (רביעי) התפרסמה תמונה מצמררת בה נראה בנו הקטן של הרב דוד משה ישראל ז"ל, חסיד צאנז תושב אשדוד שנפטר אתמול לאחר מחלה קשה, יושב שבעה לבדו בבית, ואין מי שינחמו.

לאתר החרדי "בחדרי חרדים" נודע כי הילד הקטן, חיים שלמה ישראל בן ה-10, יושב שבעה לבדו בסלון הבית, מאחר ואביו היה בן יחיד והוריו כבר אינם בין החיים. לילד הקטן יש רק אחות קטנה, שיושבת יחד עם אמה בחדר סמוך.

אחד המנחמים במקום סיפר כי "הילד אומר קדיש בתפילות. הוא ילד חכם. בהלוויה סיפר אחד המספידים על התקופה האחרונה של האב ז"ל בבית החולים, כאשר הילדים הולכים יחד עם אביהם לבית הכנסת ומקיימים את המנהגים והמצוות, ורק הילד הקטן לא זכה ללכת עם אביו. כשהבין זאת הילד הוא פרץ בבכי מר. בערב יום כיפור בירכו אביו דרך הטלפון בברכת הבנים".

אחד מבני הקהילה מספר ש"הילד רוצה מאוד שיבואו לנחם. לכן אנו קוראים לאנשים לבוא לנחם את הילד. כמו שאביו שימח את עם ישראל כך צריך לשמח את הילד הקטן". לדבריו, "כשהאב היה על ערש דווי בקשתו האחרונה מחבריו הייתה שידאגו לילדיו, זאת לאחר שהמנוח חיכה 10 שנים לילדים והם היו כל עולמו".

המשפחה יושבת שבעה ברחוב הורקנוס 8, מול בית המדרש 'קהל חסידים' ברובע ז' בעיר.

מחר (חמישי) יתקיים בחצר חסידות צאנז בנתניה כינוס חירום‏ לטובת שני היתומים הקטנים שנשארו ללא אב ומשענת.

יהי זכרו ברוך.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך