"יובלים אשדוד" ערוך לשעת חירום

תאגיד המים "יובלים אשדוד" ערוך לטיפול מיידי באירועים לשעת חירום, בהם אירועי מים וביוב נרחבים בעיר, ניתוק חשמל וכן למקרה בו תפרוץ שריפה.
"יובלים אשדוד" ערוך לשעת חירום

תאגיד המים "יובלים אשדוד" הוקם בשנת 2008, התאגיד מהווה דוגמה ליישום מוצלח של חוק תאגידי המים והביוב, כך מאז הקמתו הושקעו עשרות מיליוני שקלים בהקמת תשתיות מים וביוב חדשות בעיר, בפיתוח ותחזוקת מתקני המים והביוב הקיימים ובכלל זה  במניעת מקרים של גלישות ביוב בעיר גדולה הממוקמת על חוף ים- דבר הדורש מקצועיות ואחריות רבה, בניהול מקצועי ואחראי הנלמד בתאגידי מים אחרים,  ובהקמת והפעלת מחלקת שירות לקוחות הפועלת על פי הסטנדרטים של החברות המובילות במשק.

במסגרת ההשקעות העצומות של התאגיד בוצעה גם הערכות  מקיפה לשעת חירום: התאגיד רכש ציוד רב  לשעת חירום, ובכלל זה גנרטורים, מכלי מים, עוקבים, בקבוקים לחלוקת מים, מתקני חלוקת מים, אמצעי מיגון, ועוד. בנוסף התאגיד מבצע בהצלחה  תרגילי מוכנות לשעת חירום בשיתוף הגורמים הממונים על שעת חירום ברשות המים. לכך מתווספת  מערכת GIS המתקדמת שהקים התאגיד, הממפה את כל תשתיות המים והביוב בעיר ומאפשרת צפייה ובקרה און ליין על התשתיות מחדר בקרה מיוחד שהוקם במשרדי התאגיד. מערכת זו מאפשרת, בעת שגרה, לזהות ולטפל  בתקלות ולאבחן תשתיות הזקוקות לשדרוג בהתאם לתדירות התקלות בהם.

מערכת ה-GIS מאפשרת גם פיקוח ,מעקב ותחזוקה אחר 2,500 ברזי הכיבוי הקיימים בעיר- אשר עומדים בתקני השמישות והלחצים שקבעה רשות המים, כך שניתן לספק מים בלחץ גבוה בכל עת לברזי הכיבוי המשמשים את לוחמי האש. מנכ"ל התאגיד שלמה אטיאס פירט כי השילוב של ההשקעה הרבה בהקמת, פיתוח והתחזוקה של התשתיות, ההערכות הרבה לשעת חירום, מערכת ה- GIS ומקצועיותם ומיומנותם של עובדי התאגיד הובילו למוכנות מיטבית לשעת חירום ובכלל זה פגיעה בתשתיות המים והביוב, הרעלת מים, הפסקות חשמל וכן להערכות למכת השריפות  הקשה הפוקדת בימים אלה את מדינת ישראל ,"אנו ערוכים לשעת חירום ,אם כי כולנו כמובן מייחלים שלא נזדקק ליישם זאת בפועל", סיכם אטיאס .

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך