מונד חתם לעוד שנתיים יבטייב הוחתם לעונה עם אופציה

מ.ס אשדוד חושבת קדימה. הקשר תום מונד האריך את חוזהו בקבוצה שמסתיים העונה, בשתי עונות נוספות. הקבוצה החליטה להחתים גם את הקשר הצעיר גיורגי יבטייב לעונה עם אופציה לשתי עונות נוספות. ברביעי (19.45) תתארח בני יהודה למשחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו.
השחקן מונד
מונד. "רוצים וצריכים לנצח

מ.ס אשדוד חושבת כבר על הקבוצה בעונה הבאה. היום האריכה הקבוצה את חוזהו של הקשר תום מונד בעוד שתי עונות. מונד שנמצא בכושר טוב, נחשב לשחקן חשוב במערך של הקבוצה. חוזהו מסתיים בתום העונה ולכן הוחלט להאריכו.

שחקן נוסף אשר באשדוד החליטו להחתים הוא הקשר גיורגי בטייב הן ה-19. בטייב מתאמן כחודשיים עם הקבוצה והוחלט להחתימו לעונה אחת עם אופציה לשתי עונות נוספות. בקבוצה יחליטו על פי יכולתו לגבי עתידו, אם יישאר בסגל, או יושאל כשהשקעה עתידית. בקבוצה מחכים לשחרור הבינלאומי ולאישור כי הוא שחקן חופשי. אחרת ידחה ההסכם לינואר, לחלון ההעברות.

img_1191-1_800x599
יבטייב חותם

ברביעי (19.45, אצטדיון הי"א), תערוך מ.ס אשדוד את משחק הגומלין ברבע גמר גביע הטוטו מול בני יהודה. לאשדוד יתרון 2:3 מהמשחק הראשון. תיקו ומעלה יעלה את אשדוד לחצי הגמר. באשדוד מאוד רוצים להגיע לחצי הגמר. מצד שני יש בשבת משחק מול באר שבע בחוץ, כך שלא ברור עדיין באיזה הרכב תעלה הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך