זה הזמן להציל את הזוגיות

בני זוג לעיתים מרגישים משיכה, תחושה של שייכות בזמן שאחרים בכלל לא מבינים מה הם מצאו זה בזו. לא תמיד יש הסבר הגיוני לקשר אמיץ וטוב ואז פונים לתורת הצירופים ומוצאים את ההסבר בשיטה, בחוקים ובכללים הקבועים והברורים, וכך ישנם אלפי צירופים שניתן לאבחן באמצעותם התאמה ולדעת על מה מבוסס הקשר בניהם, מה הם מצאו האחד בשנייה או זה בזה או זו בזו. כוח האותיות והמספרים / אדית סולטן
כותבת באשדוד אונליין

לעיתים ההתאמה היא דווקא באי ההתאמה, בניגוד או בחסר היוצרים השלמה. ישנם זוגיות שאינם מתאימים באופיים זה לזה מבחינת אופיים או בגלל מנטאליות שונה, גישה אחרת לחיים, מזלם ועד ניגודים אך יחד עם זאת באופן פלאי הם משלימים זה את זו ובעצם זו הסיבה העיקרית למשיכה שנוצרה ביניהם.

בכל זאת ישנם זוגות, לצערי הרב שלא תמיד הכול ורוד והנה דוגמאות קטנות מהחיים שכול אחד "זכה " לשמוע או להשמיע. לא משנה כמה אני נותן או כמה אני משתדל זה אף פעם לא מספיק לה… היא תמיד רוצה ממני עוד… לכאורה דברים פעוטים אבל תקשורת היא מהות ראשונית של מערכת יחסים המשליכה על דברים נוספים.

אגב, מריבות אינן מעידות על כך שאין אהבה. מריבות בדרך כלל מצביעות על כך שחסרה לנו ההדרכה וההבנה הנכונה לגבי ההבדלים והפערים בתקשורת ובצרכים של איש ואישה. עם זאת, כאשר מצב זה של מריבות נמשך זמן ארוך, האהבה ומערכת היחסים מתכסים בעננה של חוסר שביעות רצון. לפעמים אנו עשויים למצוא את עצמנו תקועים במעגלים, מסתובבים סביב עצמנו יום אחר יום ומתלוננים כל הזמן על אותם הדברים ומצפים שהשני ישתנה. בני אדם לא משתנים כתוצאה מביקורת. סביר יותר שהם יצברו מרירות כלפי האדם המבקר אותם. מריבה היא דבר טבעי, נפוץ ואף מאפשר לנו להתקרב מחדש, לגדול ולפתח את הקשר, אלא כאשר המריבות הופכות להיות לדרך חיים… כאן נדרש השינוי.

אנחנו חיים בעולם של שינויים. עולם דינאמי, שבו הכול מתחדש כל הזמן. עולם שבו הסתגלות לתנאים משתנים היא חלק מכללי המשחק, הקביעות והיציבות פוחתות, וזה קורה גם בנישואים, ויעידו על כך אחוזי הגירושים הגבוהים השוררים היום. אני מאמינה שלמרות השינויים הרבים שמאפיינים את העולם שלנו, לא במקרה המשפחה נשארה העוגן. מאז ימי בראשית זה מה שנתן לרבים את הכוח ואת המשמעות בחיים. הצורך במשפחה יציבה הוא הכרחי, בתחילתו של קשר אינטימי, יש ציפייה להישאר תמיד יחד. האידיאל הזה עדיין לא השתנה.
אז מה עושים על מנת להגיע להרמוניה הנכספת? הנומרולוגיה והאסטרולוגיה משקפות אופי דרכי תקשורת ודרך התנהלות לחיוב או לשלילה. לצורך העניין יש לשבת עם שני בני הזוג ולכוונתם בהתאם למחלוקות המתעוררות ולתת הדרכה נאותה להמשכיות הקשר, שכן המערכת הזוגית משפיעה על כל התא המשפחתי כולל על הילדים.

בעזרת מפה נומרולוגית ואסטרולוגית אישית וזוגית תוכלו להבין וללמוד על בן הזוג שלכם ולקבל מראה של מערכת היחסים, תוך הכוונה לתשומת לב למהמורות שיש להתגבר עליהן. כנומרולוגית ומטפלת הוליסטית אעזור לכם בהדרכה אישית תוך כדי ליווי צמוד להעלות את מערכת היחסים על דרך המלך.

אשמח לענות לשאלות המופנות למייל editsultan10@gmail.com
אדית סולטן
נומרולוגית, קבלית ואסטרולוגית
נייד-052-8335784

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך