הפציעה של ניב זריהן אינה חמורה

במ.ס אשדוד נשמו לרווחה. ניב זריהן שנפצע והוחלף בשבת מול מכבי חיפה, סובל מהתכווצות ומתיחה קלה בשריר התאומים. יהיה כשיר למשחק רבע גמר גביע הטוטו ברביעי (19.30, אצטדיון הי"א) ובמוצ"ש (20.30, טוטו/טרנר) מול באר שבע. זריהן: "אם אמשיך לעבוד קשה גם הנבחרת תגיע. אני לא דואג".

ניב זריהן, חלוצה של מ.ס אשדוד, אינו סובל מפציעה קשה ויוכל לחזור לאימונים כבר ביום שני.

כזכור נטש זריהן את המשחק מול מכבי חיפה בגלל פציעה. היה חשש בתחילה אולי לקרע וכבר היה מי שראה את זריהן מחסיר שני משחקים חשובים השבוע, ברביעי במשחק הגומלין מול בני יהודה ברבע גמר גביע הטוטו (19.30, אצטדיון הי"א), בו לאשדוד יתרון 2:3 מהמשחק הראשון ובמוצ"ש (20.30, טוטו/טרנר) מול האלופה והמוליכה, הפועל באר שבע.

מסתבר כי זריהן סבל מהתכווצות בשריר התאומים, כנראה מהעומס ויש לו מתיחה קלה. כבר בשני כאמור באימון הראשון השבוע, הוא יתאמן. זריהן שנמצא בכושר משחק טוב התייחס למשחק שהיה מול חיפה: "היה משחק ממש טוב. באנו והראינו שיש לנו יכולות גם נגד קבוצות גדולות כמו חיפה. למרות שהמחצית השנייה הייתה בשליטה שלהם יכולנו לנצח. אבל אנחנו מרוצים מהנקודה הזאת ואנחנו עם הפנים למשחק בבאר שבע בשבת".

זריהן התייחס גם לנבחרת ישראל ולעבודה שאלישע לוי, מאמן הנבחרת נכח במשחק מול חיפה: "הנבחרת עוד רחוקה. יש לי עוד הרבה לעשות ולעבוד קשה ואני מאמין בעצמי ומאמין שאם אמשיך עבוד קשה ולשחק טוב, גם זה יגיע. אני לא דואג".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך