צועדים לכיוון מטה: אשדוד הובסה ע"י רעננה

אשדוד פגשה הערב את רעננה למשחק תחתית חשוב אך הפסידה 4-0 ורשמה משחק תשיעי ללא ניצחון.

אשדוד נפגשה הערב למשחק תחתית מאוד חשוב במסגרת המחזור ה-27 בליגת העל כשהיא פוגשת את הפועל רעננה בסיבוב הראשון בפלייאוף התחתון. אשדוד הגיעה למשחק עם 8 משחקים ללא ניצחון וקיוותה לשבור את הרצף השלילי מול רעננה, אך תקוות לחוד ומציאות לחוד,
החניכים של חיים סילבס הציגו יכולת נפלאה וניצחו בקלילות את אשדוד בתוצאה 4-0 כשנוואקמה מבקיע צמד וקנגווה וגוזלן מבקיעים כל אחד שער.

דקה 8: טוני נוואקמה מקבל כדור מיניב לביא ומשלושה מטרים ממשיך לרשת, 1-0 לרעננה.
דקה 41: אוואנס קנגווה מעלה את רעננה ל 2-0 לאחר מסירה מראשו של נוואקמה.

דקה 66: 3-0 לרעננה,  נוואקמה מהתל בהגנת אשדוד ומבקיע את שערו השני במשחק.
דקה 75: 4-0 לרעננה , שובל גוזלן מנצל כדור קרן שמגיע אליו ונוגח את שערה הרביעי של רעננה במשחק.

אשדוד שרושמת משחק ליגה 9 ברציפות ללא ניצחון תצא יחד עם שאר קבוצות הליגה לפגרת הנבחרת ותפגוש בעוד שלושה שבועות את עכו למשחק בית.

בסיום המשחק כינס ג'קי בן זקן את השחקנים, עודד וחיזק את רוחם.

הרכבים
הפועל רעננה: דניאל ליפשיץ; גיא ליפקה, יוגב לרמן, יניב לביא, עמנואל אמבולה; בן בנימין, אלי בבייב, שניר שוקר (גיל בלומשטיין 78), טוני נוואקמה (ערן רוזנבאום 80); אוונס קאנגווה, צ'אם ממאדו (שובל גוזלן 69.)

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו; טום בן זקן, עלי אבו בקרי (אור אינברום 46), יאיא פטי, ג'ואן אושאניווה; מיקי סירושטיין, אלכסנדר דוידוב, גדי קינדה, מיכאל אוחנה (שי חדד 71); ניקולס פלצ'וק (ניב זריהן 59), ירו בלו.

 

תגובות לאחר המשחק:
מאמן הקבוצה ניר קלינגר אמר לאחר המשחק: "התחושות שלי מאוד קשות, של כולנו. אנחנו נמצאים בתהום והכל אפל ושחור. זה בא לידי ביטוי בכל מהלך במשחק, בשערים שאנחנו סופגים, בפעולות פשוטות שאנחנו מתקשים לעשות. יש הרבה מאוד עומס ולחץ על הקבוצה ואלו ימים קשים מאוד. וכשזה מדרדר קשה לעצור את כדור השלג, אבל נעצור אותו. זעזוע מבחינתי בכלל לא על הפרק".

ג'קי בן זקן : "הגענו למצב הכי קשה וצריכים לשכוח את המשחק המגעיל הזה ולחשוב על עכו כדי לנצח אותם"

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך