הפסד שני ברציפות לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נחלה הפסד שני ברציפות בליגה ושלישי בסך הכל עם אירופה. אשדוד נוצחה בהרצליה 35:26, איבדה את המקום השני וירדה לחמישי. במחזור הבא עוד כאב ראש. מכבי ת"א המוליכה מגיעה לאשדוד.

כשלא הולך אז לא הולך. קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד ספגה הפסד צורב מול הרצליה 35-26 וזה הפסדה השני ברציפות בליגה והשלישי עם אירופה.

אשדוד שבתחילת השבוע ספגו הדחה כואבת מאירופה, "מגביע האתגר", נראתה עייפה על המגרש ופתחה רע מאוד בהגנה ושחקני הרצליה ניצלו זאת היטב עם שערים קלים בצד השני. זה היה משחק על המקום השני. ניצחון של אשדוד או תיקו, היה משאיר אותה שם, אבל ההפסד הזה, שמצטרף כאמור לעוד הפסדים, הוריד אותה בטבלה עד למקום החמישי.

הזר קריבוקאפיץ' לא נמצא בכושר שאפיין אותו בתחילת העונה. זה חסר לקבוצה ובמשחק שבו הוא כובש רק 2 שערים, שעריו חסרים לניצחון. המחצית השנייה לא בישרה טובות ואשדוד לא הצליחו לצמצם את הפער שרק תפח וגדל לאורך הדקות . בסיום , הפסד כואב 35-26 ובמחזור הבא עוד מחכה  מכבי ת"א המוליכה.

הבקיעו לזכות אשדוד: דודר – 8 שערים, עמרי קושמרו – 5 שערים, יוסי ביטרמן ובר מסורי – 3 שערים , קריבוקאפיץ, מיכאל גרברניק וישראל ביטרמן עם 2 שערים כ״א, אדיר כהן 1

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך