יואב ג'רפי נפצע באימון לפני מכבי חיפה

יואב ג'רפי שוערה של מ.ס אשדוד, נפגע באימון המסכם ברגלו. בקבוצה מקווים ומאמינים שיהיה כשיר למשחק במוצ"ש (19.30, אצטדיון הי"א) למשחק מול מכבי חיפה. אוואט: חיפה נלחמים על הקצפת. אנחנו על הלחם". בקל: "צפוי לנו משחק מאוד קשה. ננסה להמשיך את המומנטום שלנו. במיוחד בבית".
השחקן חרפי

יואב ג'רפי שוערה של מ.ס אשדוד, נפצע באימון המסכם בשישי, ממש לקראת סיומו. ג'רפי נפצע ברגלו ויצא לקבל טיפול. בקבוצה מקווים ומאמינים כי ג'רפי יוכל לשחק במוצאי שבת (19.30, אצטדיון הי"א) מול מכבי חיפה. אגב ג'רפי אמר לפני פציעה על היכולת שלו, לפיה הוא שומר 4 משחקים על רשת נקייה: "מקווים להמשיך לא לספוג. מבחינה אישית השחקנים עושים עבודה טובה בהגנה".

לקראת המשחק נראה כי ההרכב שניצח בשני המשחקים האחרונים, את הפועל ת"א וסכנין, ימשיך לקבל קרדיט. ההתלבטות היחידה היא האם לפתוח עם 3 חלוצים או שניים. אם יוחלט על 2 חלוציים, נראה כי משה אוחיון הקפטן יעבה את הקישור ויפתח בהרכב.

המאמן רוני אוואט אמר לפני המשחק: "חיפה נלחמים על הקצפת אנחנו על החיים שלנו. אומרים שזה משחק ענק. זו כותרת טובה למשחק, אבל אני מקווה שנבוא בפעם הבאה למשחק ענק אני מקווה שנבוא אליו בסיטואציה שונה מבחינתנו. יותר חשוב לנו להבין שאנחנו במלחמת קיום כרגע".

הקשר רועי בקל: "אנחנו מגיעים אחרי תקופה של מומנטום חיובי. אנחנו מודעים לאיכויות של חיפה. ההכנה היא כמו לכל משחק. נשתדל לבוא הכי דרוכים והכי מוכנים. ההרגשה היא בכל משחק שאפשר לעשות את זה, במיוחד בבית שלנו. צפוי לנו משחק קשה, אבל ננסה להמשיך את המומנטום במיוחד בבית. מצד שני, אסור לנו לחשוב שבגלל שניצחנו זה ייתן לנו נקודת פתיחה טובה יותר על מכבי חיפה".

בעניין אחר, גדי קינדה חזר לאימונים ותאמן עם הפיזיותרפיסט אורי ביינרט. נראה כי קצב ההחלמה הוא טוב. גם דן ביטון שלא התאמן במהלך השבוע בצורה סדירה, התאמן, אבל לא ברור אם יסכנו אותו והוא יהיה בסגל הקבוצה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך