ארגון חרדי רכש את אחד האולמות המפוארים באשדוד ויהפוך אותו לאולם חסד

אולמות החסד היו קיימים עד היום בריכוזים החרדים וכעת גם באזור אשדוד, וזאת לאחר עסקת ענק של 40 מיליון שקל לטובת משפחות שאין ידם מספקת
ארגון חרדי רכש את אחד האולמות המפוארים באשדוד ויהפוך אותו לאולם חסד

ארגון החסד הגדול 'יד אליעזר' רכש היום (חמישי) את גן האירועים המפואר באזור אשדוד – "אחוזת טל" בעסקה של 40 מיליון שקל ובכך ייהפך לאולם חסד לטובת מי שאין ביכולתו, ובעצם להמשיך את מהפכת החסד באולמות הקיימים בבני ברק ובירושלים.

מרכז האירועים 'אחוזת טל' ממוקם באיזור התעשיה עד הלום הצמוד לאשדוד. הוא יעבור שיפוץ ויותאם לציבור החרדי. בעסקה שנסגרה הצהריים יצגו את הצדדים עורכי הדין ממשרד עו"ד יצחק פונד ויחיאל גלמן.

לאתר החרדי 'בחדרי חרדים' נודע כי את המשא ומתן הארוך ניהלו שלמה ברוינר מארה"ב וחיים ימפל מאשדוד.

גן האירועים יכלול 3 אולמות חתונה מפוארים וגדולים לצד 3 מתחמי חופות ומתחם ענק ל-200 חניות לטובת המוזמנים. בנוסף יוקם במתחם בית מלון למחותנים שגרים מחוץ לאשדוד שרוצים להתארגן לפני החתונה.

לקראת פתיחת האולם יגיעו להסדרים עם חברות ההסעים על קווים למקום כאשר בתוכנית שכל לילה יגיעו כאלף איש למתחם להשתתף בשמחות הנישואין.

ארגון 'יד אליעזר' מחזיק כבר היום 7 אולמות חתונה מפוארים לטובת אנשים שאין ידם משגת, בכדי שכל אחד יוכל לחתן בכבוד ובשמחה ללא עול כספי כבד. הקו המרכזי שמנחה את הארגון הוא שכל יהודי יוכל לחתן בכבוד את ילדיו ושלא ניתן להבדיל האם הוא בעל אמצעים כלכליים או לא. בעקבות כמות המבקשים להינשא במאולמות נערכים מפעם לפעם גם הגרלות.

עלות חתונה עד היום בגן האירועים אחוזת טל עמד על כ-120 אלף שקל, ובארגון 'יד אליעזר אומרים שעלות החתונה תעמוד על 20 אלף שקל בלבד לשני הצדדים.

מסירת האולם לארגון 'יד אליעזר' תהיה מיד לאחר ראש השנה. לאחר מכאן יחלו השיפוצים באולם.

צילום: יעקב אלברשטיין

orig_1ad6a08580c34a82a29cc2e502d93021

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך