נהג המרוצים מאשדוד אלון דאי חביב הקהל "בנסקאר האירופי"

כבוד גדול. בפעם השנייה ברציפות, אלון דאי נהג המרוצים מאשדוד, זוכה בתואר "חביב הקהל" של סבב מרוצי "הנסקאר האירופי". הישג לכל ספורטאי בוודאי ישראלי. הוא יקבל את התואר ב-10 בדצמבר בצפון-קרוליינה בטקס סיום עונת מירוצי ה"נסקאר". דאי: "לנהוג ולהתחרות כשאני יודע שאני מוקף באנשים מדהימים ותומכים רק מגבירה יותר ויותר את הרצון לנצח".
נהג המרוצים מאשדוד אלון דאי חביב הקהל "בנסקאר האירופי"

אלון דאי, נהג המרוצים מאשדוד, הופך להיות אחד הספורטאים המוכרים באירופה, בוודאי בתחום מכוניות המרוץ.

היום הודיעה הנהלת "הנסקאר" כי דאי זכה בתואר חביב הקהל של סבב מרוצי "הנסקאר האירופי", בפעם השנייה ברציפות. זה אומר שדאי בן ה-25, נבחר על ידי מצביעים רבים ממדינות שונות, שבחרו בו לתואר. תואר שנחשב אחד התארים החשובים, בוודאי לספונסרים. התואר מקבל משנה חשיבות שמדובר בספורטאי ישראל באירופה, עם כל המשתמע מכך.

אגב גם בארץ הצביעו עבור דאי. כזכור פורסמה כתבה באתר "אשדוד אונליין", עם לינק להצבעה ורבים מתושבי אשדוד ולא רק הם,  הצביעו.  דאי יקבל את התואר בטקס הסיום המפואר של "סבב הנסקאר", בארה"ב, בצפון-קרוליינה ב-10 בדצמבר. אגב הסבב בארה"ב של "הנסקאר", נחשב לבכיר יותר ולאלון סיכוי טוב להשתתף בו בעונה הקרובה.

באותה ההזדמנות יקבל אלון גם את תואר הנהג עם הסיבוב המהיר ביותר במרוץ (מספר הפעמים שסיים בזמן הכי טוב בסיבוב היה הכי הרבה פעמים), מקום שלישי באירופה והכי חשוב, אלוף אירופה עד גיל 25.

דאי: "הנהג הפופולרי ביותר בשנה השנייה ברציפות!! תודה רבה לכל אחד ואחת מכם שלקחו חלק בהצבעה, שתמכו לאורך השנה, שעקבו, שלחו ברכות, הודעות, הראו אהבה. לנהוג ולהתחרות כשאני יודע שאני מוקף באנשים מדהימים ותומכים רק מגבירה יותר ויותר את הרצון לנצח. כל מרוץ בחו"ל מרגיש מרוץ ביתי בזכותכם. תודה רבה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך