בשישי אשדוד חוזרת לליגת הכדוריד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, חוזרת לליגה. לאחר שהתארחה בלוקסמבורג אצל קבוצת דודלאנג', במסגרת "גביע האתגר" האירופי. אשדוד תתארח בשישי (16.00, אולם "הראשונים") אצל בני הרצליה, במסגרת המחזור השמיני. לשתי הקבוצות עשר נקודות וזהו מפגש ישיר על המקום השני.
בשישי אשדוד חוזרת לליגת הכדוריד

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד נחתה בשלישי  מלוקסמבורג  ולאדומים אין הרבה זמן להתאושש וכבר בשישי מחכה לה בני הרצליה למפגש צמרת, במסגרת המחזור השמיני, בין שתי קבוצות חזקות עם מאזן זהה של 10 נקודות. המשחק ייערך באולם "הראשונים" (16.00) ואשדוד מקווה לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד האחרון בליגה למכבי ראשל"צ. למעשה זה משחק ישיר על המקום השני.

אשדוד, הודחה כזכור השבוע בפנדלים, בסיבוב השלישי "בגביע האתגר" האירופי, על יד קבוצת דודלאנג' מלוקסמבורג, שאירחה את שני המשחקים. עכשיו מתגלה כי המארחת ניסתה לעשות מה שניתן בכדי ל"התיש" את שחקני אשדוד לפני המשחקים. בסופו של דבר זה עבד.

במשחק הראשון הזימנו המארחים את שחקני אשדוד לארוחה. רק שחקני אשדוד היו בארוחה. אבל הארוחה התעכבה מאוד. שחקני ואנשי אשדוד לא הבינו מדוע האוכל לא יוצא ומתעכב שעתיים וחצי!! הסוף היה ששחקני אשדוד סיימו את הארוחה רק בחצות ועד שהגיעו למלון, רובם היו מותשים.

אבל היה עוד. לפני המשחק השני, שחקני אשדוד חיכו לאוטובוס שיקח אותם לאולם. בחוץ ירד גשם ושחקני אשדוד חיכו חצי שעה עד שיגיע האוטובוס כשהם מצטופפים ליד גג ב"סופר" שכונתי. בגלל גודל האוטובוס לא היה מקום ליד המלון אז שחקני אשדוד הלכו 50 מטרים וחיכו עם התלבושת לפני המשחק מתחת לגגון של "הסופר". הכל לפני משחק מרכזי שיש לו חשיבות. בסופו של דבר, במשחק השני ניצחו הלוקסמבורגים והמשחק הגיע לפנדלים, שם הם ניצחו בשער אחד יותר ועלו.

באשדוד אמרו כי לא בטוח שזה מה שהכריע את התוצאה. אבל בהחלט היו "טריקים" אשר ראו שעשו אותם בכדי להשפיע. בכל מקרה באשדוד שיבחו את שחקני קהבוצה שלראשונה בהיסטוריה נטלו חלק בגביע אירופי ועמדו בו בכבוד רב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך