אוואט לקראת חיפה: "נצטרך להיות בשיאנו"

רוני אוואט, מאמנה של מ.ס אשדוד, יודע מה מצפה לו במשחק במוצאי השבת (19.30, אצטדיון הי"א). אוואט: "חיפה לא ספגו 5 משחקים". לקראת המשחק כבר נמכרו כ-4000 כרטיסים לא כולל מנויי אשדוד. הצפי - יהיה מלא. לקראת ינואר שמו של מאוריציו קורדיירו עלה.

במוצאי השבת תגיע מכבי חיפה (19.30) לאשדוד.

כמו שזה נראה האצטדיון צפוי להיות מלא. בקבוצה יודעים בדיוק מה מחכה להם. המאמן רוני אוואט התייחס למפגש מול אחת הקבוצות שנמצאות בכושר מהטובים בליגה. אוואט: "מכבי חיפה פייבוריטיים. הם מגיעים בכושר מצוין. 5 משחיקם הם גם לא ספגו שער. נצטרך להיות בשיאנו ולקוות שיהיה להם יום חלש".

גם בקרב הקהל יש התעניינות גדולה במשחק. לחיפה הועברו 2500 כרטיסים שנחטפו על ידי המנויים שזכו בהגרלה. באשדוד נמכרו כמעט 1500 כרטיסים, לא כולל 1000 מנויים. נשארו כ-1500 כרטיסים שכדאי למהר לרכוש. בקפה "זהב שחור" נמשכת המכירה המוקדמת.

דן ביטון יהיה היחיד כרגע שיחסר בסגל אשדוד. כמו שזה נראה ההרכב שניצח בשני המשחקים האחרונים, ימשיך לקבל קרדיט מהצוות המקצועי, רוני אוואט והמנג'ר יוסי מזרחי,.

באשדוד חושבים על ינואר. מחפשים חיזוק לקבוצה. שמו של מאוריציו קורדיירו חלוצה של הקבוצה בעונה שעברה, שמשחק בקריית-שמונה עלה. אבל באשדוד יחכו לראות אם תהיה התפתחות איתו בקריית שמונה. מקורבים לקבוצה אמרו, כי אם תהיה אפשרות, השחקן ישמח לחזור, מאחר והוא מאוד אוהב את מ.ס אשדוד ואת השחקנים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך