פרסום ראשון: בית החולים באשדוד יפעל כבית חולים אוניברסיטאי

הנהלת בית החולים אשדוד חתמה עם אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, על שיתוף פעולה, ובעצם בית החולים באשדוד יהפוך לבית החולים השלישי בארץ שיפעל במתכונת היוקרתית הזו
פרסום ראשון: בית החולים באשדוד יפעל כבית חולים אוניברסיטאי

בערב חנוכת חוג ידידי בית החולים אסותא אשדוד, שהתקיים בבית משפחת בן זקן, יו"ר מועצת המנהלים של חברת אסותא, פרופסור שוקי שמר, חשף כי לפני ימים אחדים נחתם הסכם בין אסותא לאוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע, על שיתוף פעולה שיהפוך את בית החולים החדש לאוניברסיטאי. בכך יהפוך בית החולים באשדוד לבית החולים השלישי בארץ שפועל במתוכנת היוקרתית הזו, שתעניק כלים מחקריים ורפואיים נוספים למה שתוכנן מלכתחילה.

פרופסור שמר אמר במהלך הערב: "הבשורה העדכנית ביותר היא שבית החולים באשדוד יהיה בית חולים אוניברסיטאי, לאחר שחתמנו על הסכם עם אוניברסיטת בן גוריון. זה אומר יותר מחקרים רפואיים, סטודנטים שיעבדו כסטאז'רים בבית החולים, אחיות מתלמדות שישתלבו בעבודה ופעילות רבה נוספת שתהפוך את בית החולים לטוב יותר ומתקדם יותר".

הדברים נאמרו כאמור בערב השקת חוג ידידי בית החולים, לאחר שדורית בן זקן החליטה יחד עם אתי בניסטי, להקים את החוג החדש. השתיים שוקדות מזה שבועות ארוכים על הקמת הארגון, קיימו פגישות עבודה עם הדמויות המובילות באסותא, קיימו שיחות ארוכות עם אנשי עסקים בכירים שהביעו נכונות להירתם למשימה החשובה, ולמעשה השקיעו ימים ארוכים לטובת הפעילות המבורכת הזו. המטרה היא לגייס סכומים משמעותיים שיסייעו בתחומים נקודתיים בבית החולים החדש, וכבר עתה נרשמה היענות חיובית ביותר מצד אנשי עסקים בכירים שהרימו את הכפפה ומתכוונים לתרום סכומים נדיבים.

דורית בן זקן אמרה במהלך הערב: "אני שמחה לבשר על הקמת חוג ידידי ארגון בית החולים אסותא אשדוד. מדובר בשליחות של ממש לסייע לבית חולים ציבורי לפתוח את שעריו בצורה הטובה והראויה ביותר, ולגייס תרומות כדי לעזור ולהעניק מענה אמיתי לכל חולה וחולה. אני קוראת לכל מי שיכול להירתם למשימה החשובה הזו לתת כתף, אנו נבצע פעילות מגוונת ומקיפה כדי לגייס סכומים נכבדים, ואני בטוחה שנצליח לעמוד במטרה החשובה הזו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך