תיעוד מזעזע: אלפי עגלים וטלאים במסע בלהות מחריד בדרך לנמל אשדוד

תיעוד מיוחד וקשה של הובלת אלפי טלאים ועגלים באונייה שיצאה מפורטוגל לנמל אשדוד. המסע הזה אמור היה להסתיים אחרי שישה ימים, אבל נמשך עשרים ושישה יום, שבהם הוחזקו בעלי החיים בתנאים מחפירים, שוחים בצואה של עצמם
תיעוד מזעזע: אלפי עגלים וטלאים במסע בלהות מחריד בדרך לנמל אשדוד

בכתבה שפורסמה אמש בערוץ הראשון חשף הכתב איציק זוארץ בתיעוד מצמרר את מסעות המוות שעוברים אלפי עגלים, פרים וטלאים בדרך לצלחת של רובנו, כאשר סיפור הכתבה מתמקד במשלוח חי של אותם אלפי בעלי חיים מפורטוגל לישראל ש"י ספינה ענקית שהייתה אמורה להגיע לנמל אשדוד תוך שישה ימים אך לבסוף נתקעה בלב ים והתעכבה עד כדי עשרים ושישה יום בים, ובינתיים אזל האוכל ונגמרו המים אך שום סיוע לא הגיע לספינה.

במהלך המסע שמתועד ע"י החזית לשחרור בעלי חיים שניסו לעלות לספינה וסורבו ניתן לראות איך במשך שלושה ימים נתקעת הספינה בלב ים מבלי לקבל סיוע, כאשר רק לאחר אותם ימים הגיעה נגררת מספרד ומשכה אותה לאחד מהנמלים המקומיים, כאשר משם המשיכה הספינה לנמל אשדוד, שם נכנסו אירגוני הזכויות ושחרור בעלי החיים ותיעדו את הרפש והסבל שעברו אותם בעלי חיים שאף חלקם הקטן מת מהלכלוך ובריכות הצואה שנצברו בים.

"זה לא ייתכן שתינתן כשרות לדבר הזה, לסבל הזה של בעלי החיים, שבמשך ימים ארוכים סבלו גוועו ברעב ואף מתו מהתעללות וחוסר תנאים" אמרה אחת המארגנות שהגיעה עם עשרות מפגינים למקום והוסיפה "אדם שאוכל כשר צריך לדעת שהרבנות רק שמה חותמת ואילו על הסבל המחריד והמזעזע הזה אף אחד לא חותם, צריך לעצור את הדבר הזה, זה איום ונורא".

צפו בכתבה המלאה ששודרה בערוץ הראשון:

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך