קבוצת הכדוריד של אשדוד הודחה בפנדלים מ"גביע האתגר"

לאחר הניצחון הגדול של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, על דודולאנג' מלוקסמבורג, במוצאי שבת, 23:28, במסגרת "גביע האתגר", הגיע הגומלין ביום ראשון. הפעם היו אלה המארחים שניצחו בתוצאה הזה 23:28 וגם בדו קרב בזריקות עונשין מ-7 מטרים. אשדוד נותרה רק עם המחמאות. בשנה הבאה אולי שוב.
קבוצת הכדוריד של אשדוד הודחה בפנדלים מ"גביע האתגר"

קרובה רחוקה אירופה. לאחר ניצחון מבטיח אתמול במשחק הראשון "בגביע האתגר" האירופי, הודחה היום הפועל אשדוד בפנדלים בסיבוב השלישי לאחר דרמת ענק על ידי דודלאנג' בלוקסמבורג

אחרי הניצחון המרשים אמש 28-23 ההרגשה הייתה טובה בקרב שחקני ואנשי הפועל אשדוד, שהגיעו היום במטרה לסיים את הסיפור ולעלות לשלב הבא, השלב הרביעי. הלוקסמבורגים לא חפצו בכך והגיעו חדים ונחושים לבצע מהפך מדהים ולנצח.

אשדוד פתחה את המחצית הראשונה בהססנות עם המון איבודי כדור והלוקסמבורגים ידעו לנצל זאת עם מעברים מהירים ושערים קלים אך אשדוד לא ויתרה ולא נתנה להם לברוח ועד למחצית 15-12 לדודנלאנדג׳.

אשדוד פתחה טוב את המחצית השנייה ואף הצליחה להשוות את התוצאה , אך איבודי כדור רבים החזירו ללוקסמבורגים את האוויר ובסיום 60 הדקות התוצאה הייתה זהה בדיוק לתוצאה אתמול 28-23, רק הפעם לזכות הלוקסמבורגים.

פנדלים, דודלאנג׳ הגיעו חדים ומפוקסים יותר לעומת אשדוד שהחמיצו 2 פנדלים והחמיצו את ההזדמנות לעלות בפעם הראשונה בהיסטוריה שלה שלב באירופה. למרות ההדחה הכואבת הייתה חוויה מדהימה ומגיע הרבה כבוד לאדומים שנתנו הופעה מדהימה ומכובדת בבמה האירופאית בפעם הראשונה שלה.

הבקיעו לזכות אשדוד: קריבוקאפיץ -8 שערים(5 פנדלים), דודר – שישה שערים, עמרי קושמרו ודדי פרץ 3 שערים כ״א, ישראל ביטרמן, מיכאל גרברניק וברק עמר עם שער אחד כ״א.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך