טפירו הורה למעט בראיונות של צעירי אשדוד

קבוצת הכדורסל של מכבי אשדוד/באר טוביה תצא בשני למשחק חוץ קשה מול מכבי חיפה (19.45, רוממה). המאמן טפירו חושש מאוד מהשפעת משחק הניצחון על ירושלים וביקש להימנע ככל הניתן מראיונות בתקשורת של צעירי הקבוצה. טפירו: "הם עוד חברה צעירים אסור שיהיו עם הראש בעננים". הסנטר איזוקו שבלט מול ירושלים, יקבל עוד הזדמנות שעשויה להשאירו בקבוצה עד לתום העונה.

מאי טפירו מאמנה של מכבי קפלן אשדוד/באר טוביה מודאג. הוא לא מודאג רק מהמשחק הקשה שצפוי לו בשני (19.45, רוממה) מול מכבי חיפה, אלא בעיקר מהשפעת משחק הניצחון הגדול על הפועל ירושלים, במחזור הקודם.

טפירו חושש כי השחקנים הצעירים שלא היה כלי תקשורת אחד שלא הילל אותם על הניצחון על ירושלים, יושפעו מכך וזה יפגע בהכנה ובריכוז המקסימלי לקראת חיפה. טפירו התעסק בזה הרבה בשבוע החולף ואפילו ביקש להימנע ככל הניתן מראיונות בכלי תקשורת או מהזמנות לטלוויזיה. טפירו אמר למקורבים: "הם עוד חברה צעירים. אסור לתת לניצחון הזה להשפיע עליהם. שלא יהיו עם הראש בעניינם. חייבים לחזור למציאות ומהר".

לקראת המשחק מול חיפה, יקבל הסנטר קליסטוס אזיוקוו, הזדמנות נוספת. הוא נרשם בסגל הקבוצה ויישחק מול חיפה. אזיוקוו שכבר היה בדרך הביתה, בלט בניצחון על ירושלים ולכן הוחלט לנסות לתת לו עוד הזדמנות. אם הוא יצטיין זה יסלול חוזה לעונה שלמה, אם לא רוס מאילת כבר בהמתנה להחליפו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך