טיפים לשמירה על עור בריא

בין כל המטלות שהשארתם ל"אחרי החגים", אל תשכחו לטפל גם בעור שלכם!

חיכינו וציפינו, ובסוף הם סוף-סוף הגיעו – אחרי החגים. ויחד עם התקופה הזאת, של אחרי החגים, מגיע גם העומס והלחץ של כל הדברים שכולנו דוחים לאחרי החגים. אחד הנפגעים הראשונים מהלחץ והעומס האלה הוא העור שלנו. אם אתם רוצים לשמור על עור קורן ובריא, התחילו ליישם את הטיפים הבאים.

יובש – בין ההכנות לחג הבא לבין הארוחות המשפחתיות התכופות, סיכוי גדול שלא מצאתם את הזמן הפנוי להשקיע בעור שלכם והגעתם אל "אחרי החגים" עם עור יבש וחסר ברק. זה הזמן להציל את העור ולהחזיר לו את הברק. השתמשו במסכה לפנים, שמטפלת בעור ומחדירה ביעילות חומרים מזינים. מניחים את המסכה על הפנים, ממתינים 10-15 דקות ופשוט מסירים את המסכה (אין צורך אפילו לשטוף את העור). אם תרצו, תוכלו בנוסף להשתמש גם במסכת לילה שמורחים על העור לפני השינה. במהלך הלילה היא תעניק לעור את הלחות לו הוא דרוש, כדי שבבוקר תוכלו להתעורר לעור רענן וקורן. רצוי לחפש מסכה שמכילה חומצה היאלורונית או אלוורה.

עיגולים שחורים סביב העיניים – כדי להיפטר מהנפיחות ומהשקיות, תצטרכו להעניק לאזור העיניים קצת יותר תשומת לב מבדרך כלל. ודאו שקרם העיניים שאתם משתמשים בו מכיל קפאין, חומצות אלפא הידרוקסיות או ויטמין סי. הרכיבים האלה יכולים לסייע בהפחתת מראה ה"פנס בעין" שלכם. אם אתם משתמשים בג'ל או בקרם לעיניים, זכרו שתמיד רצוי לשמור אותם במקרר – הטמפרטורה הנמוכה שלהם עוזרת בהפחתת הנפיחות באזור.

עור חסר חיות  הלחץ גורם לעור שלכם לאבד מהברק שלו. כדי להחזיר לעור את הברק, השתמשו בקרם פילינג עם גרגרים, שיעזור להסיר את תאי העור המתים ולהחזיר לו את המראה הבריא. בנוסף, רחצו את הפנים עם מברשת פנים מיוחדת. היא לא רק מנקה את העור, אלא גם משפרת את זרימת הדם בכלי הדם הזעירים וכתוצאה מכך, מסייעת להשיג מראה עור קורן. כמובן שפרט לטיפולים אלה, חשוב לשמור על שגרת טיפוח יומית, שכוללת קרם לחות בבוקר ובערב לפני השינה.

איבוד גמישות  כשהעור שלכם פחות גמיש ומתוח, זה נובע מהתזונה עתירת הסוכרים שרובנו צורכים. כשהגוף מקבל הרבה גלוקוז, הוא מגיב בהרס קולגן, שחשוב לשמירה על עור מתוח ומראה צעיר. כדי לטפל בעור, השתדלו להימנע ככל האפשר ממאכלים מתוקים ועתירי גלוקוז והשתמשו במוצרים שמסייעים לשפר את רמת ייצור הקולגן.

דלקות ארוחות משפחתיות וכמויות של קינוחים , הם חלק מאבות המזון של כולנו . מזון שומני או מזון עתיר סוכר עלולים לא רק לפגוע בבריאות, אלא גם לגרום לשלל בעיות עור, ובפרט לדלקות. גם אם לא התאפקתם במהלך החגים, זה הזמן לחזור לתזונה בריאה ומאוזנת. בנוסף, השתמשו במוצרים לטיפוח העור, שמכילים חומרים אנטי דלקתיים, כמו שמנים אתריים, חימר ואלוורה.

הטיפים לעור בריא, נכתבו באדיבות חברת התזונה ואורח חיים בריא "הרבלייף".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך