ניצחון היסטורי לאשדוד בכדוריד האירופי

ניצחון היסטורי לקבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד באירופה והיא רחוקה משחק אחד מעלייה לשלב הרביעי בגביע "האתגר". אשדוד גברה על דודלאנג' הלוקסמבורגית 23:28. משחק הגומלין ייערך היום ויועבר בשידור ישיר בדף הפייסבוק של הקבוצה (19.00). עומרי קושמרו ואורן מאירוביץ' הצטיינו.
ניצחון היסטורי לאשדוד בכדוריד האירופי

ניצחון היסטורי לאדומים באירופה והיא רחוקה משחק אחד מעלייה היסטורית  נוספת לסיבוב הרביעי בגביע "האתגר". הפועל אשדוד גברה על דודלאנג' הלוקסמבורגית 23:28 במשחק הראשון מבין שניים בתצוגה מצוינת. היום ייערך המשחק השני והוא יועבר גם הפעם בשידור חי בפייסבוק של הקבוצה בשעה 19.00. אשדוד יכולה להרשות לעצמה להפסיד בהפרש של עד 4 שערים ובכל זאת תעלה.

אשדוד פתחה מצוין את המשחק כאשר היא שלטה במגרש גם בהגנה וגם בהתקפה ועד למחצית האדומים מובילים 15-9.יכולת מצוינת של עמרי קושמרו עם 7 שערים ותצוגת ברמה אירופית של שוער הקבוצה אורן מאירוביץ עם 22 עצירות ו49 אחוזים סה״כ.

המחצית השנייה נפתחה לא טוב  מבחינת האדומים והלוקסמבורגים נגסו בהפרש עד ל3 שערים בלבד. אבל אשדוד ידעה שהיא חייבת לפתוח פער משמעותי למשחק היום  ולחצה על הגז ובסיום 28-23 לאדומים. ניצחון ענק ומרחק משחק אחד מעלייה לשלב הבא.

מבקיעים נוספים לזכות אשדוד : דודר -6, ברק עמר-6, בר מסורי-3, אדיר כהן-2,ישראל ביטרמן, מיכאל גרברניק, דדי פרץ וקריבו -1 כ"א

אשדוד לוחצת את דודלאנג' (צילום: באדיבות מני אלגריסי)
אשדוד לוחצת את דודלאנג' (צילום: באדיבות מני אלגריסי)

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך