בסימן מזרחי: ניצחון שני ברציפות למ.ס אשדוד בסכנין

מ.ס אשדוד עם ניצחון שני ברציפות. הפעם 0:1 במשחק חוץ קשה בסכנין, משער של בנצי מושל (דקה 5). ליוסי מזרחי המנג'ר יש 100 אחוזי הצלחה מאז הגיע. אשדוד עמדה נכון ויצאה למתפרצות. השוער יואב ג'רפי המצטיין, בתצוגה מדהימה, השאיר במספר הצלות את הניצחון באשדוד.
בסימן מזרחי: ניצחון שני ברציפות למ.ס אשדוד בסכנין

ניצחון שני ברציפות למס אשדוד בעידן מזרחי- אוואט.

תגידו מה שאתם רוצים. אבל מי זוכר את פתיחת העונה הגרועה של מ.ס אשדוד? אשדוד ניצחה בשבת את סכנין ,בחוץ 0:1, במגרש הקשה בדוחא  והתרחקה עוד 3 נקודות מהתחתית. אבל אין ספק, יוסי מזרחי הגיע בזמן הנכון למקום הנכון. מאז הגיע לקבוצה, הוא עם 100 אחוזי הצלחה. במחזור הקדום על הפועל ת"א ועכשיו על סכנין.

כבר בדקה ה-5 אשדוד לאחר החמצה של דין דוד (3), יצאה להתקפה, הכדור הגיע למגן ברוצ'יץ', ששלח כדור רוחב ובנצי מושל כבש את שערו השישי בליגת העל אי פעם והראשון העונה בחוץ של אשדוד.

סכנין שלטה במשחק, ג'רפי המצטיין במשחק (28, 31), מנע שיווין מסכנין. אבל מהצד השני, הגיעה אשדוד לפחות ל-3 מצבים של שערים במתפרצות הקטלניות שלה(דוד, זריהן) ונגיחה של אל חמיד (45) מכדור קרן שכמעט מצאה את המסגרת, אבל זה לא הבשיל לכדי שער שני שהיא הייתה ראויה לו.

ג'קי בן זקן משתתף בטקס עם הנהלת סכנין לפני המשחק (צילום טל אקוקה)
ג'קי בן זקן משתתף בטקס עם הנהלת סכנין לפני המשחק (צילום טל אקוקה)

אשדוד שיחקה חכם. היא ידעה שבמשחק הזה המפתח טמון בסגירת ההתקפה המהירה של סכנין, בראשות ג'וריג'יניו ואבידור. ידעו שסכנין משחקת באותה השיטה כמו אשדוד עם התקפה מהירה. הקבוצה צמצמה פערים בין המערכים והחלוצים קיבלו הוראה לרדוף אחרי המגנים שלהם, למנוע את המרחב להתקפה של סכנין שמגיע מהר ליד השער. במחצית הראשונה זה עבד.

אוהדי אשדוד שהגיעו לסכנין (צילום: טל אקוקה)
אוהדי אשדוד שהגיעו לסכנין (צילום: טל אקוקה)

המחצית השנייה הייתה ברובה המכריע בצד של אשדוד. סכנין לחצה על מנת לכבוש, אבל מצאה שם את ג'רפי, שוב במקום. אשדוד מצידה שיחקה על הנשק הידוע שלה מהמחצית הראשונה, המתפרצות. אשדוד הכניסה בדקה ה-71 את משה אוחיון, על חשבון חלוץ, חן עזריאל, בכדי לעבות את הקישור ולמנוע את הלחץ של סכנין.

אשדוד הסתגרה בכדי להשיג בשיניים את הניצחון השני ברציפות. ניצחון שיביא אותה למרכז הטבלה ובמילים אחרות ישכיח את כל הפתיחה הלא טובה של העונה. שבין לבין אינברום עוד יכול היה (83) למסור רוחב ולגמור עניין. אשדוד עמדה בלחץ כשג'רפי מנע בדרך שער בטוח (85) שהדף כדור לקורה ולא ספגה במשחק הרביעי ברציפות העונה וחזרה מסכנין עם ניצחון גדול. ענק. אשדוד כבר עם 10 נקודות והתקדמה למרכז הטבלה.

התמונה הכי יפה - שחקני מ.ס שמחים (צילום: טל אקוקה)
התמונה הכי יפה – שחקני מ.ס שמחים (צילום: טל אקוקה)

רוני אוואט: "לא שיחקנו טוב היום. הבקענו שער שהביא ניצחון. לא פשוט להיות עם הלחץ מדק 5. רוב הזמן התגוננו ויואב ג'רפי נתן הצגה. אנחנו שמחים זה נותן לנו כח להמשכיות. אני חייב קרדיט ענק ליוסי, החברה מגיבים מצוין, כיף לעבוד לנצח, עדיין עם הרגליים על הקרקע. הבנו שאנחנו בליגה אחרת והבנו שאפשר לשחק מכוער אבל לנצח".

אשדוד:  ג'רפי, בן זקן, סירושטיין, אל חמיד, ברוצ'יץ', בקל, מונד, מושל, עזריאל (אוחיון, 71), זריהן (באגריץ', 79), דוד (58, אינברום).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך