אוואט: "זה משחק על הלחם"

דן ביטון ,קשרה של מ.ס אשדוד, לא יהיה ככל הנראה בסגל למשחק מול סכנין (16.00, דוחא) בשבת. ביטון התלונן על כאבים בברכו והיום הסתבר שלא יוכל לשחק. המאמן רוני אוואט על המשחק: "יהיה קרב קשה". הסעה תצא למשחק (12.00) מרחבת הי"א.

מ.ס אשדוד תצא ביום שבת למשחק חוץ קשה (16.00, דוחא) בסכנין. המטרה לחזור עם נקודות. דן ביטון קשרה של הקבוצה, ייעדר ככל הנראה מהמשחק החשוב.

אשדוד מעודדת מהניצחון במחזור האחרון לפני כשבועיים על הפועל ת"א, 0:1, רוצה לחזור עם נקודות גם מסכנין. מי שיחסר לה במשחק הכל כך חשוב הזה, הוא הקשר דן ביטון. ביטון התלונן השבוע על כאבים בברכו וכמו שזה נראה, באימון, הוא לא יכול לקחת חלק במשחק.

המאמן רוני אוואט אמר לקראת המשחק: ,זה הולך להיות קרב לא פשוט. חשוב שנבין שאנחנו קבוצת תחתית שנלחמת על החיים שלה. זה משחק על הלחם. יש לסכנין שלישייה קדמית מסוכנת אמוד ומדבור בקבוצה ממאוד ביתית. לא יהיה לנו קל שם".

לקראת המשחק תצא הסעה מרחבת הי"א (12:00).  בכדי להירשם ניתן ליצור קשר עם  מתן 0509773302 ראובן 0506505921. בקבוצה היו רוצים מאוד לראות קהל של מ.ס במגרש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך