במוצ"ש עושים היסטוריה בכדוריד

במוצאי שבת ייערך משחק הבכורה ההיסטורי של קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד, במסגרת גביע האתגר האירופאי מול קבוצת דודלאנג׳ מלוקסמבורג. אשדוד העבירה את הביתיות ללוקסמבורגים ותקיים את שני המשחקים במגרשה הביתי של דודלאנג׳. המשחק הראשון יתקיים ביום שבת בשעה 20:00 שעון לוקסמבורג (21:00 שעון ישראל) וביום ראשון בשעה 18:00 שעון לוקסמבורג (19:00 שעון ישראל).
במוצ"ש עושים היסטוריה בכדוריד

הפועל אשדוד בכדוריד עומדת בפני ארוע מכונן בתולדות הקבוצה. משחק ראשון בהיסטוריה של המועדון באירופה. אשדוד תערוך במוצאי שבת את משחקה הראשון (מבין שניי) "בגביע האתגר" האירופי, מול קבוצת  דודלאנג׳ מלוקסמבורג.

זה יהיה משחק במסגרת הסיבוב השלישי בגביע ואם אשדוד תעבור אותו, היא צפויה ליריבה קשה יותר מהדרגים הגבוהים באירופה. הקבוצה העבירה את הביתיות ללוקסמבורג, בגלל ענייני תקציב  ותקיים את שני המשחקים במגרשה הביתי של דודלאנג׳. המשחק הראשון יתקיים ביום שבת בשעה 20:00 שעון לוקסמבורג(21:00 שעון ישראל) וביום ראשון בשעה 18:00 שעון לוקסמבורג (19:00 שעון ישראל).

אשדוד יצאה כבר ביום שישי למשחק החשוב מבחינתה ויהיו לה כ-24 שעות הכנה לפני המשחק, כולל אימון אחד ככל הנראה במגרש בו ייערכו המשחקים. ההתרגשות בקבוצה גבוהה ונראה היה שכבר ביום שלישי במשחק ההפסד הביתי למכבי ראשל"צ, הפסד ראשון העונה, השחקנים כבר היו בראש באירופה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך