לראשונה באשדוד "משחה ים"

לראשונה באשדוד נערך בשישי, "משחה ים" אשדוד., שהיא למעשה תחרת שחייה בים.250 שחיינים מכל הארץ: מאכזיב ועד באר שבע מגילאי 6- 8 נטלו חלק בכל המקצים. יורם אסרף: מנכ"ל רשות הספורט, שנטלה חלק בארגון התחרות: " אנחנו רואים פוטנציאל בפיתוח הספורט בים"
לראשונה באשדוד "משחה ים"

לראשונה באשדוד נערך בשישי, "משחה ים" אשדוד., שהיא למעשה תחרת שחייה בים. התחרות נפתחה  בחוף הקשתות באירוע מפואר ביוזמתה של רשות הספורט העירונית ובהפקתו של בני חזקיה סמנכל הרשות ואריק פרי שגם הנחה את התחרות.

250 שחיינים מכל הארץ: מאכזיב ועד באר שבע מגילאי 6- 8 נטלו חלק  בכל המקצים: 5000, 2500 ו- 1000 שלוש המקומות הראשונים קיבלו מדליות. גם שחיינים מ"ספיישל אולימפיקס", אלופי ישראל, שחיינים מקצועיים ועוד רבים שיצאו גם למשחה העממי באורך של 500 מטרים.

יורם אסרף: "זהו משחה ה"מים פתוחים" הראשון שאנחנו עורכים השנה. יש מעל ל200 משתתפים שנרשמו לשחייה מכל הארץ החל מבוגרים עד ילדים בגיל 10. זו הפעם הראשונה בהיסטוריה שביום אחד יש תחרות גלישת גלים גבוהים ולמחרת משחה כך שאנחנו רואים שפוטנציאל פיתוח הספורט בים הוא בלתי נדלה ובכוונתנו לממש בשנה הבאה ולהביא פעילויות ספורט הגדולות בישראל בחופים ובים. כל זה על פי חזונו של ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי להביא לעיר תיירות בכל מסגרת אפשרית".

יורם אסרף ובני חזקיה, מרשות הספורט,  ממארגני האירוע. (צילום: חן בוקר)
יורם אסרף ובני חזקיה, מרשות הספורט, ממארגני האירוע. (צילום: חן בוקר)

בני חזקיה, סמנכ"ל רשות הספורט: "אני מנהל את אירועי הספורט באשדוד ורואה את זה כדגל לפעילות של כל ענפי הספורט בים ובשנה הבאה אנחנו נערכים למשחה ים גדול יותר במים פתוחים. הפוטנציאל באשדוד בשחייה- אגודת מכבי אשדוד מובילה בהישגים, יש קבוצת כדור מים באשדוד שמורכבת עולה משחיינים שהיו אצלנו בבית ספר לשחייה תחת רשות הספורט שמונה כ-1000 ילדים".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך