שב״ח זייף ת"ז של המעסיק שלו והתחזה אליו

נתפס באשדוד שוהה בלתי חוקי שהתחזה למעסיקו לשעבר והחזיק תעודת זהות מזויפת המכילה את פרטיו.
תעודת הזהות המזוייפת. צילום: חטיבת דובר המשטרה

כתב אישום הוגש אתמול כנגד פלשתינאי, שוהה בלתי חוקי שהתחזה למעסיקו לשעבר והחזיק תעודת זהות מזויפת המכילה את פרטיו. תפיסתו התאפשרה בזכות ערנותם ועקשנותם של שוטרי הסיור ממשטרת אשדוד שבמרחב לכיש. "למרות הזיוף האיכותי ובקיאותו בפרטיו של האדם אליו התחזה, משהו בהתנהלותו החשידה אותנו לאורך כל הבדיקה שערכנו ועד למעצרו", מספרים השוטרים. כך נחשפה תרמיתו של שוהה בלתי חוקי שעשה הכל כדי לא להיתפס.

ביום שבת (14.03.2015), הבחינו צוות סיור ממשטרת אשדוד באדם שהולך בצורה מחשידה באזור התעשייה בעיר אשדוד. לאחר שעיכבו אותו לבדיקה שגרתית, הוא מסר להם תעודת זהות כחולה (ישראלית) ע"ש אדם תושב ירושלים – אזרח ישראלי. "משהו בהתנהלותו עוררה את החשד אצלנו, ולכן החלטנו לתחקר אותו לגבי פרטים נוספים המופיעים במסוף המשטרתי ולא להסתפק בבדיקת התעודה. צריך לומר כי הוא עמד בכבוד בתחקור ושלט כמעט בכל הפרטים בע"פ, עד הרגע שנשאל לגבי הרכב שרשום על שמו לכאורה והחל לגמגם", מספרים השוטרים שעיכבו את החשוד.

החשוד עוכב לתחנת המשטרה שם נלקחו ממנו טביעות אצבעותיו והתבררה זהותו האמתית ויחד עמה הבלוף. החשוד, פלשתינאי תושב איו"ש בשנות העשרים לחייו ללא אישורי שהייה בישראל, נעצר ומאוחר יותר הודה בחקירתו שהתנהלה ע"י צוות המעצרים ממשטרת אשדוד כי רכש את תעודת הזהות המזויפת מאדם אחר באזור רמאללה תמורת 2000 ₪ במטרה להיכנס לישראל ולעבוד. עפ"י החשדות שעולים כנגדו הוא ליקט פרטים אודות מעסיקו לשעבר ונעזר בכך כדי לזייף תעודת זהות ישראלית הנושאת את פרטי מעסיקו. לאחר חקירתו מעצרו הוארך. היום הגישו חטיבת התביעות של משטרת ישראל כנגד החשוד כתב אישום בבימ"ש השלום באשקלון בגין כניסה לישראל שלא כחוק, התחזות לאדם אחר כדי להונות ושימוש במסמך מזויף.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך